خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد جواد نکوئی فرد

وصیت نامه شهید محمد جواد نکوئی فرد

بسم رب الشهدا والصدیقین

وصیت نامه شهید محمد جواد نکوئی فرد

شما مومنان چون در میدان جنگ با کفر روبرو شوید باید شجاعانه آنها را گردن زنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پای در آورید پس آنگاه اسیران جنگی را محکم ببندید تا بعداً او را آزاد گردانید یا فدیه بگیرید تا در نتیجه جنگ سختیهای خود را فرو گذارید این حکم فعلی است و اگر خدا می خواست از کافران انتقام می کشید و همه را بی زحمت جنگ شما هلاک می کرد و لیکن این جنگ کفر و ایمان برای امتحان مردم به یکدیگر است و آنانکه در راه خدا کشته شدند خداوند هرگز رنج و اعمالشان را ضایع نگرداند.

« قرآن کریم سوره محمد آیه ۳»

با سلام و درود بر منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و با سلام به رهبرکبیر انقلاب، امید مستضعفان جهان و با سلام بر آنهائیکه در قدم به قدم جبهه ها شهید شدند تا پاسداری از اسلام عزیز کنند و سلام بر خانواده های این عزیزان و سلام بر پدر و مادری که سالهای عمر خویش را برای بزرگ کردن من صرف نمودند و متحمل زحمات بسیار شدند و سلام بر پدر و مادری که جز نافرمانی کاری برایشان نکرده ام. باری ، امیدوارم که با شهادت خویش رضایت شما را جلب نمایم و در سرای باقی بتوانم جبران کنم و باز امیدوارم که خداوند رحیم و رحمان این هدیه ناقابل شما را به کرم خویش بپذیرد. از شما پدر و مادر گرامی خواهانم که تقوی را رعایت کنید و صبور باشید چرا که ما مسلمین الهام گرفته از مولایمان ابی عبداله می باشیم و رد مقابل تجاوز و ظلم می ایستیم اگر چه جان خود را فدا کنیم ولی شمت نیز رسالت زینب گونه بر دوشتان است که باید ادای وظیفه نمائید. فراموش نشود که ما خاک پای آن عزیزان نمی شویم ولی همانگونه عمل می کنیم که آنها انجام دادند و چشم امید دارم که خداوند قبول فرماید.

و این را بدانید که حق همیشه پیروز است و اگر ظاهر الامر ما شکست بخوریم همانطور که امام عزیز فرمودند ما ادای وظیفه نموده ایم و ما نباید ساکت بنشینیم و باید پیام شهدا را بگوش جهانیان برسانیم. پدر و مادر عزیزم ، از شما تشکر می کنم که مرا اینگونه بزرگ کرده اید و این مسیر را نشان من داده اید و همانطور که همگان می دانند مرگ برای همه است و لیکن خفت و خواری است که در این زمان انسان در بستر بمیرد. من همیشه دعایم بوده است که خداوند ما را حسینی بمیراند. شما نیز سعی کنید دعایتان همین باشد چرا که این سعادت نصیب همه کس نمی شود و از مادر بزرگوارم می خواهم که برادرم را میز آزاده بپروراند تا رهرو راه شهداء باشد و به خواهرانم و کلیه خواهران حزب ا… سفارش می کنم که تقوی و حجاب را رعایت نمایند که نجات در همین است و لا غیر.

و خوشحال باشید که مردان پاک و شجاع از دامن شما  خواهران با عفت به معراج می روند. و از کلیه برادران همسنگر بسیج می خواهم که جمع با روح و پر معنویت خویش را حفظ کنند که شهدای ما از همین محافل برخاسته اند و از کلیه امت حزب ا… خواهانم که پیرو امام عزیز باشید و همیشه و همه جا مطیع امر ولایت باشیدو بدانید که ما می رویم تا جهانیان ندای  نجات بخش اسلام را بشنوند.

این حقیر در آخر می خواهم که هرگاه سلاح رزمنده ای بر زمین افتاد دیگری برخیزد و سلاحش را بردارد تا اسلام پایدار بماند و از خداوند رئوف خواهانم که توبه و برگشت این بنده گنه کار خویش را بپذیرد که اگر از در رحمت خویش براند مرا به کدامین در پناهنده شوم و اگر از قله رأفتش فرو افکند مرا به کدامین دامنه بگریزم که صد افسوس از خجلت و رسوائیم و هزار افغان از توشه راهم. خداوندا بلند پرده گذشتت را بر چشمان گهنکار و خسته ام دریغ مکن و گناهان مرا سایه روشن رحمتت ببار و عیوبم را ابر پر بار رأفتت ببار و مرا قبول کن. خدای من اگر گناه از بنده رشت است عفو که از سوی تو زیباست، به قدرتت که به سویم چشم بگردان و با ابر بردباریت بر بیکران دشت گناهانم بگذر و علیرغم آنچه فقط تو میدانی بر سرم دست مدارا بکش. و در آخر از پدرم می خواهم که هر جا که خود صلاح می داند مرا دفن کند و کلیه وسایل مرا هر طور خود صلاح می داند مصرف کند و کتابهایم را به کتابخانه بدهد. در ضمن پدر عزیزم نماز برایم بسیار بخوانید و دو ماه روزه قضا دارم برایم بگیرید. پدر گرامی به همه بگوئید که مرا حلال کنند و اشتباهات مرا ببخشند دیگر عرضی ندارن.

والسلام علی من التبع الهدی – محمد جواد نکوئی فرد ۲۹/۹/۶۵

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.