خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمدرضا نان پز زینالی

وصیت نامه شهید محمدرضا نان پز زینالی

بسم رب الشهدا والصدیقین

وصیت نامه شهید محمدرضا نان پز زینالی

بتاریخ : ۳/۱۰/۶۵

عمر مسلمان هر چه دراز شود خیر اوست.(۲۱۷۹ نهج الفصاحه)

وصیت نامه حقیر بنده گهنکار و روسیاه عالم فانی جهان بطور مخفیانه فقط در نزد خداوند عزوجل.

اینجانب محمد رضا زینالی متولد به تاریخ ۱۳۴۷ می باشم و اگر خداوند تبارک و تعالی این بنده حقیر را مورد لطف و عنایت خویش قرار دهد وصیتم را به قلم بر روی ورق بحول و قوه خداوند می آورم اگر عمری بماند.

وصیت نامه این حقیر در آغاز مورخ ۴/۱۰/۶۵ مصادف با روز عملیات کربلای ۴ بطول می انجامد.

با سلام و درود بی کران به رحمتکشان خط اسلام و قرآن در کلیه جهات چه به طور آشکارا و چه به طور مخفیانه با کارهای پر توانشان ضربه مهلکی به دشمنان اسلام و قرآن در هر مکان و زمان هستند و می زنند.

در اوایل وصیت نامه این حقیر از عموم برادران که در هر گوشه و کنار خدمت به اسلام و مسلمین می کنند عاجزانه تقاضا مندم که راه پر توان عزیزان و ارجمندان همیشه در صحنه های نبرد را پشتیبان باشید و خدای ناکرده کاری نفرمائید که منجر به خوشحال سازی دشمنان اسلام و قرآن گردد که این برادران عزیز که شبانه به دعا متوسل می شوند برای ادامه دهندگانشان دعا می کنند که خداوند و اینان توفیق عنایت فرماید.

برادران و خواهرانی که در پشت جبهه خدمت می کنید خداوند اجر کبیری عنایتتان فرماید. خانواده عزیز و محترم این حقیر اگر تاکنون از فرزند خودتان اشتباهی یا خطایی منجر شده که باعث ناراحتی و نگرانی شما گردیده شده است امیدوارم که این حقیر درویش را حلال کرده که در میان دیگر دوستان شهیدمان که مشهور شدیم روسیاه نباشم.

گر چه شما خانواده محترم مرا به سن ۲۰ سالگی رسانده اید و امید آن را داشتید که عروسی فرزند و خوشبختی فرزندتان را در کنارتان پوشا باشید ولی چه کنیم که شاید خداوند تبارم و تعالی عنایتی به ما کرد و شاید خواست که گناهانمان را از این طریق پاک و مطهر سازد و مرا به نزد عاشقان و دیوانگان راه امام حسین (ع) و راه عاشقان شهادت در راه خودش  عنایت فرماید.انشاء اله

انا لله و انا الیه راجعون

پدر و مادر عزیز و محترم این حقیر اگر خداوند مرا قبول لطف خویش قرار داد. امیدوارم که همیشه در نبودن من شماها خوش و خندان به زندگیتان ادامه دهید و اگر برایتان امکان آن بود که آقا مهدی را به حوزه علمیه برای فراموزی و یادگیری فنون و قوانین اسلامی ارشاد فرمائید تا یاد این حقیر و آرزویش در خانه زنده قرار گیرد.

در ضمن خانواده عزیز درست به یاد ندارم که در طول زندگی خودم به کسی بدهکار باشم ولی احیاناً اگر کسی گفت که پسرتان از من چیزی یا پولی دریافت نموده و پس نداده است امیدوارم که جبران آن را کنید و با این کار روح این حقیر را شاد فرمائید.

خانواده محترم اگر در منزل چیزی به این حقیر تعلق می گیرد امیدوارم آنها را در راه خوب و مفید بکار بگیرید.

متشکرم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.