خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مجتبی نافه

وصیت نامه شهید مجتبی نافه

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-mojtaba-nafeh%20(1).JPG

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وصیت نامه شهید مجتبی نافه

حالا که این نامه را تقدیم می دارم در ساعت ۱۲ ظهر است که توی سنگر نشسته ام و یادی از شما خانواده عزیزم کردم. خداحافظ به امید دیدار

الله اکبر

الله اکبر

الله اکبر

الله اکبر

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمد رسول الله

اشهد ان علی ولی الله

شهادت می دهم که تنها معبودی که می تواند قابل ستایش باشد چیزی و کسی جز آفریننده کل و صانع جهان نیست. شهادت می دهم که حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر خدا و آورنده معجزه قرآن کریم می باشد. شهادت می دهم که امر ولایت پس از حضرت رسول (ص) بحق به امام علی (ع) ، امام حسن (ع) ، امام حسین (ع) امام زین العابدین (ع) ، امام محمد باقر (ع) ، امام جعفر صادق (ع)، امام موسی کاظم (ع) ، امام رضا (ع)، امام محمد تقی (ع) ، امام علی نقی (ع) ، امام حسن عسگری (ع) ، امام مهدی (عج) روحی فدا می باشد شهادت می دهم  که ولایت پس از غایب شدن و در زمان غیبت حضرت مهدی کسی جز آیت الله العظمی امام خمینی روحی فدا نمی باشد.

طلب استغفار از حضرت باریتعالی

بار الها هنگامی که بر گناهان کثیر خود میاندیشم و نیز اندیشه ای بر عدل تو گوئی از خود مأیوس می شوم که چگونه این بنده حقیر گناه کار خود را خواهد پذیرفت. اما هنگامیکه بر رحمانیت تو میاندیشم گوئی روح تو در دلم نمی نشیند گوئی روحم دوست دارد بسوی تو پرواز کند.

گوئی پاک زنده شدم و پاک می میرم چرا که رحمانیت مرا می خواند . معبودا با چه روئی به ندای تو لبیک بگویم و چه تو را نظاره کنم. در حالیکه سر تا پایم را گناه آلوده کرده، خدایا با چه رویی دعوتت را بپذیرم و به لقائت بپیوندم. معشوقا تورا به رحمانیت قسم می دهم که از گناهان چشمم، از گناهان زبانم که کثیر الگناه بوده ، از گناه دستم، از گناهان گوشم، از گناهان پایم، ازگناهان پوست بدنم، از گناهان فکرم در گذر. آخر تو گفتی اگر توبه کنی می پذیرم خدایا می خواهم که در روح این مردم ، مسئولین شهرم، دوستان و نزدیکانم این مطلب که از بنده گنه کارت بگذرند و حقیر را حلال کنند بر من تا خیالم از حق الناس آسوده باشد. بار الها دوست دارم قبل از آنکه این جسم کثیفم با ریختن خونش در راه تو پاک شود، روحم را پاک و شهید نمائی چرا که با شهادت روحم بینشم افزایش می یابد و آنگاه، روح در جسم جای نخواهد گرفت.

سخنی با امت مسلمان ایران و مردم شهر ورامین

مردم آنگاه که مرا بر روی دستهای خود جهت دفن حمل می کنید می خواهم فریاد بر آورم که فکر خود باشید می خواهم بگویم مردم برای آمرزش گناهانم دعا کنید. راهم را عملاً ادامه دهید، العیاذ بالله گرافروش و کم فروشی نکنید، به دیگران فخر نفروشید، بخل نورزید، همدیگر را دوست داشته باشید چرا که شما الهی شده اید و خداوند هم به شما علاقه پیدا کرده و شما را در روز مقرر نزد خود خواهد برد. غیبت نکنید که عذابش سخت است، تهمت نزنید ، شیطان را از جسمتان بیرون کنید می خواهم داد بزنم مبادا دل امام امت را از خود برنجانید. اما افسوس است که جسمم خاموش است و روحم با شما سخن می گوید ولی بدانید که سخن روح واضح تر و با اطمینان تر است. از دیگر سخنها دوست دارم هنگام رفتنم همه امت یک صدا با زبان قلب بگویید ای خدایا از این شهید راضی بودیم تو هم راضی باش هر چند می دانم به همه شما بد کرده ام.

امت حزب اله، من کوچکتر از آن هستم که با آخرین سخنانم شما را پند دهم ولی چون دوست ندارم خونم بی اثر باشد چند جمله ای خدمتتان عرض می کنم. در رأس همه مسائل اعتقادی شناخت معبود و نزدیک شدن به اوست و به تحقق رسیدن جمله « انی اتقرب الی الله» می باشد و پس از آن حفظ تقوی حقیقی است و در یک کلام بگویم که ریشه تمام گناهان تمام اختلافها و گرفتاریها اجتماعی – سیاسی پرخاشها همین دوری از خداوند و بی تقوائی است و بعد امت مسلمان مواظب باشید که این توطئه جدایی مذهب از سیاست ساخته دشمنان مسلمین است و بلافاصله پس از مشاهده باید در نطفه خفه نمائید و در باب مسائل سیاسی وحدت و حضور در صحنه را فراموش نفرمائید. در رابطه با شخصیت آیت الله العظمی امام خمینی قائد عظیم الشان و مرجع و رهبر بزرگ شیعیان جهان به قطره قطره خون ریخته شده ام قسم که حقیقت ترین ، عادل ترین و عالم تریم و عاقل ترین و خدائی ترین فرد روی کره زمین کسی و شخصی جز امام خمینی نیست؛ پس امت قهرمان ، سخنانش را نه برای خود بلکه برای کل شئون زندگی خود پس از سخنان باریتعالی و قرآن کریم و حضرت رسول اکرم و ائمه معصومین معیار امور قرار دهید. پس بدانید که اگر دل مردم امت امام خمینی را از خود برنجانید قلب نازنین آقا امام زمان حضرت مهدی (عج) را از خود رنجانیده اید و اطاعت و فرمان از او ، اطاعت و فرمان از بقیه الله الاعظم امام مهدی است و اطاعت از ایشان اطاعت از خداوند است.

امت اسلام، بهشتی ها و مطهری ها زمان خود را دریابید که پس از شهادتشان دریافتشان بی تاثیر است که بهشتی ها و مطهری ها در آن زمان آیت اله مشکینی ، حجت الاسلام خامنه ای و فقهائی همچون آیت اله جنتی  می باشند.

و اما سخنی در رابطه با جنگ

قبل از این گفتم که باید سخنان امام امت را معیار قرار داد اما امام در رابطه با جنگ سخنی بسیار زیبا و کامل دارند که مضمونش این چنین که بین اسلام و کفر همیشه جنگ است البته منظور این نیست که اسلام همیشه جنگ طلب و جنگجو است بلکه این جمله مفهومش این است که تا نابودی کفر جهانی جنگ خواهد بود. مردم مطمئن باشید که عراق شکست خواهد خورد . امید دارم که انشاء اله دو کشور مسلمان و مبارز در کنار هم برای آزادی قدس عزیز حرکت کنند.

اگر مقداری به جبهه ها یا موارد دیگر کمک مالی و انسانی کرده اید و مجددا احتیاج به کمک شد مبادا که بگوئید که کمکمان را کرده ایم. مردم باید متوجه باشید که باید زندگیتان را با جنگ تقسیم کنید و شهادت و بهشت جاویدان در این صورت در انتظار شماست.

امت اسلام متوجه باشید بعضی اوقات با انجام اشتباهات کوچکی ضربه بزرگی به اسلام نزنید.

سخنی با مادر و خواهران و برادرانم

مادر عزیزم ، ای عزیزی که به من درس فداکاری دادی و شهادت خود را مدیون تو هستم چرا؟ زیرا هنگامیکه پدرم بر رحمت خدا رفت اگر حقیر را آزاد رها کرده بودی هم اکنون این چنین نبودم. اگر آن زمان مرا روانه مسجد نمی کردی همینک مسجدی نمی شدم. از همین جا از امت حزب اله می خواهم که فرزندان خود را مسجدی تربیت کنند و آنان را سجده کنند و حضرت باریتعالی بار آورند که نزدیکی با مسجد و نزدیکی با حضرات روحانی امت که امروز جبهه ها را گرم نگاه داشته است . مادر خوبم می دانم که فرزندی خوبی برایت نبودم و نتوانسته ام زحماتت را جبران کنم ولی به فاطمه زهرا قسم اگر شهید شدم وارد بهشت نخواهم شد مگر آنکه اول شما وارد بهشت شوی و این بزرگترین سعادت برای شما و فرزندتان خواهد بود.

گفتاری با خواهرانم

اما ای خواهران عزیزم می دانم که داغ برادر سخت است ولی باید زینب وار صبر و استقامت کنید مبادا مغرضان به انقلاب از گریه ها و ناله های شما سوء استفاده کنند. می توانید برایم گریه کنید چرا که گریه برای شهید ثواب دارد ولی آنچه را که گفتم فراموش نشود. مادر و خواهرانم مرا ببخشید که نتوانستم جبران زحمات شما را بنمایم جبران زحمات زمانی که پدرم فوت کرده بود و من حدود ۵ یا ۶ ساله بودم و دائماً با بهانه گرفتن پدر، شما را اذیت می کردم و گیسوان شما را گرفته و دور حیاط می کشیدم و بهانه بابا می کردم. اما خداوند به فریاد همسران شهدا برسد و به آنان صبر عنایت فرمایند. در این دنیا نتوانستم برایتان کاری انجام بدهم ولی در آخرت انشاءاله کاری انجام خواهم داد . از قول برادرتان مجتبی به زنانی که اسلام آورده اند یا ادعای مسلمانی دارند بگوئید حجاب حقیقشان را حفظ کنند و حفظ حجاب حقیقشان شاید ارزشش از خون شهدا بیشتر باشد

و اما برادران عزیزم حمید و مصطفی الان که می خواهم آخرین سخنانم را با شما بگویم خوف آن دارم که شما زودتر از من به معشوقتان رسیده باشید. در هر صورت می خواهم که از برادر کوچکتان راضی باشید هر چند جز بدی چیزی از حقیر ندیده اید. هر دویتان سپاهی هستید و خوب عشقی را انتخاب کرده اید و انشاء اله راه من را ادامه خواهید داد. به شما یک جمله می گویم و آن اینکه هر کاری را انجام می دهید از فطرت پاک خود سئوال کنید آیا رضایت خداوند در آن کار بوده یا نه همین و بس و انشاء اله در بهشت با شفیع قرار دادن دوتایتان انشاء اله اگر شهید بودم همدیگر را ملاقات خواهیم کرد. هر دوی شما وصی حقیر می باشید و امیدوارم که وصایا مرا خوب انجام دهید.

۱-برایم یکسال نماز بخوانید ، این یکسال احتیاط می باشید و حتماً بخوانید.

۲-برایم یک ماه روزه بگیرید.

۳-بر کسی ادعای طلب کرد ، بپردازید.

۴-حقیر را در کنار دوستان شهیدم در گلستان شهدا سید فتح اله دفن کنید اگر در آنجا جا نبود مرا در گلزار شهدای حسین رضا دفن کنید و اگر در این مکان مقدس نشد در هر مکانی که مناسب دیدید دفنم کنید. از کلیه فامیلها و دوستانم از طرف حقیر حلالیت بطلبید . از دوستان مدرسه ای می خواهم اولاً همه مرا حلال کنند و اگر خودکاری از آنها گرفته ام و یادم رفته به آنها بدهم مرا حلال کنند.

برای امام دعا کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام

مجتبی نافه

به تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۶۲

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.