خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سید قاسم میری

وصیت نامه شهید سید قاسم میری

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-ghasem-miri%20(1).JPG

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وصیت نامه شهید سید قاسم میری

به نام الله یاری دهنده رزمندگان و با سلام بر مهدی موعود (عج) و با سلام بر امام امت و با سلام بر خانواده معظم شهدا انقلاب اسلامی که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردندو می کنند.

و چه زیبا فرمود امام عزیزمان ، این خانواده شهداء چشم و چراغ این ملتند و به راستی همینگونه است. باشد که با رفتار و کردارمان حقی که بر گردن ما دارند ایفا کنیم.

خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم. پدر و مادری که برای من چه کارهای نیک و چه نصیحتهای نیکویی که نکردند ، پدر و مادر عزیزم از این که من فرزند خوبی برای شما نبودم مرا می بخشید و از شما می خواهم که از من راضی باشید، چرا که رضای شما رضای خداست. از پدر و مادرم می خواهم که همچون علی و فاطمه باشید و همانند آنها زندگی کنید و فرزندان خود را مثل فرزندان علی (ع) تربیت کنید. همچنین خدمت خواهرانم سلام عرض می کنم و از آنها هم طلب مغفرت دارم و از شما می خواهم که فاطمه وار زندگی کنید و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنید و از راه دور خواهر کوچکم را می بوسم و از او هم این تقاضا را دارم و خدمت برادرانم سلام عرض می کنم و امیدوارم با نبودن من پدر و مادر را تنها نگذارید و به آنها کمک کنید و بیشتر از پیش در سنگر مدارس درس بخوانید تا با درس خواندن خود کمک شایانی به کشورمان کنید، و از شما هم طلب آمرزش دارم.

سخنی با دوستان و اقوام دیگر مخصوصاً دایی ها و عموها دارم از شما که همیشه با هم بودیم می خواهم که اگر از این دوستا حقیر خود بدی دیده اید مرا ببخشید و حلالم کنید و به شما می گویم که شما برای من دوستان خوبی بودید ولی من برای شما دوست خوبی نبودم و از شما تقاضا دارم راه مرا ادامه دهید. باشد که خداوند در هر دو جهان به شما خیر عطا بفرماید. از عموها و دایی ها حلالیت می طلبم و از آنها می خواهم که اگر خطائی از من سرزده که باعث ناراحتی شما شده مرا می بخشید و از شما می خواهم که هر کاری می کنید برای رضای خدا باشد، خداوند هم در دنیا و هم در آخرت به شما خیر بدهد. در آخر از تمام مردم شهید پرور ورامین و همسایه ها و جامعه ورزشکار ورامین مخصوصاً فوتبالیستا طلب مغفرت دارم و اگر این بنده حقیر گناهی سر زده حلالیت می طلبم. خداوند به شما مردم دلاور و شهید پرور یک در دنیا و صد در آخرت عطا بفرماید. در آخر از پدر و مادرم تقاضا دارم من را حسین رضا دفن کنند. البته اگر پدر و مادرم راضی بودند و صلاح دانستند. و شما برای من نماز و روزه بگیرید و بخوانید، و از پدرم می خواهم پول مرا آنطور که خودش می داند به فقرا و محرومان بدهد و در راه خیر بکار گیرد.

از پدر بزرگم می خواهم که برای من دعا کند و قرآن بخواند. و از هیئت محترم حضرت ابوالفضل و حضرت سجاد (ع) می خواهم که برای من با هم سینه زنی کنند.

(خداحافظ)

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

۱۷/۱/۶۶  سید قاسم میری

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.