خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید احمد موسویان

وصیت نامه شهید احمد موسویان

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وصیت نامه شهید احمد موسویان

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ای اهل ایمان کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نپندارید بلکه آنان زنده اند و درنزد خداوند تبارک و تعالی روزی می خورند.

بنام خدا، خدائی که محمد رسول اوست و اورا که با مرگ به فاصله چند تار عنکبوت فاصله داشت نجات داد. خدائی که تمام هستی و نیستی سر تعظیم و کرنش بسویش فرود می آورند. خدائی که حضرت نوح ، عیسی ، موسی ، ابراهیم و محمد (ص) را فرستاده است تا به ما راه راست راه نجات بخش از ذلتها و بدبختیها و بت پرستیها و شرک پرستیها را به ما بیاموزند، تا به ما صبر و استقامت و بردباری و گذشت و تواضع و اخلاص ، تقوا ، پرهیزگاری ، ایمان ، شهامت ، شجاعت ، شهادت را بیاموزند، تا هستی ها و نیستی ها را بیاموزند و محمد (ص) را نبی خود قرار داد تا به ما بهترین و کاملترین و آخرین دین یعنی دین اسلام را به ما بشناسانند و از گرداب خصم ما را نجات دهند و ما را به راه ولایت انبیاء روشن بسازند.

بار خدایا: چه کنم ، چه سختی مرا در بر گرفته چشمانم از اشک حلقه زده و گلویم را بغض گرفته است.

بار خدایا: نمی دانم چه کنم ، ز کجا روم، هر دم که خواستم نا امید شوم با نام پاک تو امیدوار تر شدم و قلبم آرام گرفت.

بار خدایا: ای معبودا، یکتای من . مرا ببخش که سخت در عذابم ، گناهم بس سنگین است.

بار خدایا: قلبم همچون سنگ سخت و سفت و سیاه است به تابان از آن نور پرتو افکنت که جلا دهنده قلبهاست.

بار خدایا: سینه ام را سپر می کنم ز گلوله خصم ، می گشایم چشمانم را می بینیم دورنمای افق را که بر سینه  آسمان با خون شهادت را می نگرد و با نام پاک حسین (ع) و عاشقانش به راه جان می دهند… هر دم که از افق عشق به معشوق می نگرم حسینم را در می یابم که از دور صدایم می زند.

مادرم: مادرم گریه مکن که دلم سخت در عذاب است. گریه مکن که حسینم در انتظار است ، گریه مکن که مهدی در انتظار است.

مادرم: می دانم که برایت سخت است. مادرم حلالم کن ، مادرم حلالم کن، حلالم کن که صبرم سر رسیده ، کاروان عاشقان به سوی دیار معشوق پیوسته اند، بنگر و ببین آن گل نشکفته است که پر پر نشود. از این جهان باز رفت در جهان دیگری ساخت خانه ای.

بار خدایا: من سرباز خونبار امامم هستم، من عشق ولایت دارم، من پیرو دین امامم ، من ز جان بر کف تقدیم به خدایم، من پروانه شمع وجود عشق هستم ، من به پایش می سوزم و خاکستر می گردم.

مادرمن می روم که رفتنم جزء به عشق خدا نیست، مادر با خونم نوید پیروزی به آسمان ولایت نقش می کنم، ثلیت می نمایم که بی هدف نیستم ، هدفم خداست، آنکه آورد مرا باز برد در وطنم.

پدر عزیزم: چه کنم که دیگر برای خدا رفتم از دور با آه قلبم صدایت می زنم خدا حافظ پدر ، خداحافظ پدر، نرنج ، که رنجیدن عصای تو نمی شود، بود عصای دستت آن لاله خونینت، پدر راست قامت باش که پیروزی را در دفتر شهادت نوشتم و بر سیاهیها قلم کشیدم، پدر عزیزم اگر تا کنون نتوانستم به شما خدمتی کرده باشم به بزرگواری خودتان مرا ببخشید و مرا عفو نمائید. آفرین بر تو باد، درود و سلام خدا بر تو باد.

خواهران عزیزم: شما هم به مانند شیر زن کربلا زینب کبری (ع) در برابر دشمنان دین خدا و ستمگران بایستید و زینب وار در برابر مشکلات و سختیها بایستید و پشتیبان این انقلاب و امام امت باشید.

برادران عزیز و گرامیم: از شهادت من در این پیکار حق علیه کفر جهانی دل تنگ نشوید و غم مخورید. چون که این راه و این مبارزه را با میل و اراده خو انتخاب کرده ام و عاشقانه در این راه قدم نهادم، چون قرآن کریم بهترین راه نزدیکی با خدا و بهترین اجر در آن دنیا را در این راه بیان کرده است و پیامبر (ص) پیکار و شهادت در این راه را افتخار می داند. چونکه می بینم سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) این راه را انتخاب کرده است و در این راه با افتخار و سرافرازی به شهادت رسیده است.

اگر تاکنون نتوانسته ام دین خود را نسبت به شما ادا کنم مرا عفو کنید تا خداوند تبارک و تعالی از مکن راضی باشد.

دوستان گرامیم: به هیچ وجه دست از این انقلاب و رهبر بر ندارید و همیشه مطیع فرمان ولایت فقیه باشید. سعی کنید همیشه نمازتان را به جماعت بخوانید که ثواب غیر قابل تصوری دارد. از دروغ بپرهیزید که امام حسن عسگری (ع) می فرمایند تمام پلیدیها را تاقی قرار داده شده است که کلید آن دروغگوئی است.

امیدوارم که نصیحتهای برادرانه مرا بپذیرید و بدان عمل نمائید . هر چند که خود می دانم که کوچکتر از آن هستم که به شما این نصیحتها را بکنم ولی چون امام باقر (ع) فرموده است نصیحت مومن به مومن واجب است.

«والسلام علیکم و رحمته ا… و برکاته» « امام و رزمندگان را دعا کنید»

« خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار »

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

نوکر شما سید احمد موسویان

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.