خانه » اخبار و رویدادها » انتشار کتاب “ورامین در آئینه تاریخ معاصر”

انتشار کتاب “ورامین در آئینه تاریخ معاصر”

مسئول امور گردشگری شهرداری ورامین گفت: با حمایت مادی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین کتاب جدید «ورامین در آئینه تاریخ معاصر» منتشر و روانه بازار کتاب شد.
محمدرضا تاجیک با اظهار این خبر تصریح کرد: در این کتاب که توسط استاد سعید وزیری از چهره های ماندگارفرهنگ و هنر ورامین به رشته تحریر در آمده است اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، مردم شناسی، اقوام و طوایف و … دشت بزرگ ورامین و خصوصاً شهر ورامین در دوره معاصر بررسی و منعکس گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: چاپ نخست این کتاب در سال جاری توسط انتشارات لوح زرین و در شمارگان هزار نسخه و با قیمت چهل و پنج هزار ریال در یکصد و بیست صفحه به صورت مصور منتشر شده است.
مسئول گردشگری شهرداری ورامین افزود: با توجه به حمایت شهرداری ورامین و مصوبه شورای اسلامی شهر ورامین از نویسندگان و ناشران بومی که با موضوع ورامین اقدام به انتشار و تالیف کتاب می نمایند، این کتاب نیز منتشر و قاجاریه و طایفه های ورامین، ورامین در انقلاب مشروطه، چهره ورامین در شصت سال پیش، مراسم عزاداری، احزاب و گروههای سیاسی، وضعیت آموزش و پرورش، مدارس و حوزه های علمیه، ورامین و انقلاب اسلامی، ورامین و دفاع مقدس، نمایندگان ورامین در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر ورامین و… قسمتی از عناوین فصل های این کتاب می باشد.
تاجیک در پایان گفت: تاکنون توسط استاد سعید وزیری ، محقق و پژوهشگر ورامینی کتابهایی همچون تاریخ ورامین، ورامین در قلمرو هنر و اندیشه، آشنایی با کتاب احسن الکبار و … با موضوع ورامین منتشر گردیده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.