خانه » اخبار و رویدادها » اولین پیروزی شهید منصوری قرچک

اولین پیروزی شهید منصوری قرچک

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با انجام سه بازی آغاز شد و تیم‌های صبای قم، شهیدمنصوری و گیتی‌پسند حریفان خود را شکست دادند.

این گزارش حاکی است، در این هفته شهید منصوری قرچک در دقایق پایانی توانست با به ثمر رساندن گل، از شکست فرار کند و با نتیجه سه بر دو برابر گاز به برتری برسد.

گل‌های این دیدار را علی رهنما با دو گل و مهدی جاوید با یک گل به ثمر رساندند. مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی شش امتیازی شد و تا میانه‌های جدول بالا می‌آید.

در دیگر بازی دیروز گیتی‌پسند اصفهان با هت‌تریک اسماعیل‌پور آقای گل فصل قبل با نتیجه سه بر یک توانست شهرداری ساوه را از پیش‌رو بردارد. اصفهانی‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شده و صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

باشگاه فوتسال شهید منصوری قرچک که با نتایج ضعیف به دست آمده نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است، امروز در حالی مهمان تیم تازه لیگ برتری شده گاز خوزستان است که با یک برد و دو باخت از سه بازی گذشته خود، با سه امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و نشانی از تیمی که مدافع و مدعی عنوان قهرمانی است، ندارد.

گاز خوزستان نیز در سه هفته گذشته با دو شکست و یک هفته استراحت در قعر جدول همسایه شهید منصوری است و بدون کسب امتیاز، رده دوازدهمی جدول را در کارنامه خود ثبت کرده است.

لازم به ذکر است، این بازی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهدای گاز خوزستان برگزار می‌شود و داوران این دیدار محمود نصیرلو، اصغر‌علی بیکی و آریان قنبرزاده می‌باشند.

در دیگر بازی‌های هفته چهارم، امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه به مصاف یکدیگر می‌روند و در دیگر بازی این هفته صبای قم در ورزشگاه حیدریان این شهر میزبان لبنیات ارژن فارس است و سایر دیدارها نیز فردا برگزار می‌شوند.

نگاهی کوتاه به عملکرد شهید منصوری در نقل و انتقالات

می‌توان گفت منصوری قرچک با به خدمت گرفتن بازیکنان سرشناسی مانند محمد طاهری، مهدی جاوید، حمید احمدی، مصطفی طیبی و میثم خیام و البته از دست دادن احمد اسماعیل‌پور آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، بهترین عملکرد را در بین سایر تیم‌ها داشت اما این بازیکنان تاکنون انتظارات را برآورده نکرده‌اند و باید تا هفته‌های آتی منتظر درخشش این بازیکنان باشیم.

نگاهی به شهید منصوری فصل ۹۲-۹۱

منصوری قرچک در هفته اول مسابقات رو در روی مهمان خود تیم میثاق تهران قرار گرفت و در حالی که بازی با نتیجه هفت بر دو به‌نفع میثاق در جریان بود، به علت تخلف هواداران منصوری داور بازی را نیمه تمام رها کرد و با رأی کمیته انضباطی نتیجه این بازی هفت بر صفر به‌نفع میثاق تهران اعلام شد.

شاگردان رضا لک در هفته دوم مسابقات مهمان تیم دبیری تبریز بودند. در این بازی که با حضور ترابیان و صانعی برگزار شد، منصوری قرچک با گل دقایق پایانی توانست با نتیجه نزدیک سه بر دو حریف قدرتمند خود را مغلوب کند

در هفته سوم پیکارهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران منصوری مقابل شاگردان سید مهدی ابطحی در باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز صف‌آرایی کرد. منصوری که در این بازی میزبان بود، هوادارانش را به علت تخلف در هفته اول در سالن نمی‌دید. منصوری در نهایت در یک بازی تماشایی دو بر یک نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.