خانه » اخبار و رویدادها » انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط نیروی انتظامی شرق استان تهران

انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط نیروی انتظامی شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمد چناری در بیان جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی به نام “ع،ش” به صورت عمده اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان ورامین می‌کند موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین اضافه کرد: برابر اطلاعات و سرنخ‌های به دست آمده از چگونگی فعالیت متهم و تحت نظر قرار دادن وی، مشخص شد نام برده با خرید مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور، در حال انتقال آن به شهرستان ورامین است که در این ارتباط شمارش معکوس برای کشف مواد افیونی شروع شد.

وی تصریح کرد: با تشکیل چند تیم زبده، محورهای مواصلاتی در سه نقطه از مسیر قم ـ تهران تحت مراقبت قرار گرفت تا اینکه پس از ساعت‌ها کنترل، خودرو حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و تحت تعقیب نامحسوس مأموران واقع شد.

چناری ادامه داد: سرانجام پس از رسیدن هر دو دستگاه خودرو به انبار دپوی مواد مخدر، مأموران در اقدامی غافلگیرانه دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و در بازرسی از خودرو در مجموع ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خبری در مورد تهیه و توزیع مواد مخدر و محل‌های تردد و پاتوق سوداگران مرگ را طی تماس با سامانه ۱۲۸ مبارزه با مواد مخدر و یا فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.