خانه » اخبار و رویدادها » مهر ماندگار در شهرستان ورامین

مهر ماندگار در شهرستان ورامین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین در خصوص احداث متروی ورامین گفت: طرح احداث متروی شهرستان ورامین در قالب پروژه مهر ماندگار دولت تعریف شده است.

حسین دهقان اظهار داشت: اجرای طرح متروی شهرستان ورامین در قالب پروژه مهر ماندگار دولت خدمتگزار تعریف شده و تا پایان دوره فعالیت دولت دهم به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: برای اجرای این طرح مهم و تأثیرگذار، ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح مهم و تأثیر گذار به عنوان یکی از مطالبات مهم و به حق مردم شهرستان ورامین محسوب می شود که اجرای آن زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهرستان ورامین را فراهم می سازد.

دهقان اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیأت دولت از ۱۷ متر حریم راه آهن، ۱۰ متر آن به اجرای متروی ورامین اختصاص یافته که این موضوع مشکل تملک مسیر را به طور کامل حل و فصل خواهد نمود.

وی افزود: اعتباراتی که تا امروز به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تخصیص یافته بود به شرکت متروی تهران و حومه منتقل خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: اجرای طرح های مهر ماندگار زمینه مناسب جهت ارتقاء خدمت رسانی به مردم را فراهم آورده و باعث می شود تا همه مردم طعم خوش خدمت را بچشند.

وی افزود: رایزنی های مناسب جهت افزایش طرح های مهر ماندگار در شهرستان ورامین صورت گرفته که امیدواریم با محقق شدن آن، شهرستان ورامین در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

شایان ذکر است متروی تهران -ورامین هدیه دولت و طرحی ماندگار برای شهرستان ورامین است که در قالب طرح های مهرماندگار قرار دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.