خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: ضربه زدن به اقتصاد ایران مهمترین هدف دشمنان است

فرماندار ورامین: ضربه زدن به اقتصاد ایران مهمترین هدف دشمنان است

‘محسن منصوری’ روز پنج شنبه در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: هیچ زمانی تحریم ها و حمله های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تااین حد نبوده ولی تلاش و مقاومت مردم ایران باعث می شود که از این گردنه نیز به سلامت عبور نمائیم.

وی گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری در به کارگیری از اقتصاد مقاومتی، راه کار اساسی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است که این امر باید در سیستم اقتصادی درون شهری به صورت ویژه صورت بپذیرد.

منصوری اظهار داشت: باید ادبیات و فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود و در این کار وظیفه هر مسئول و ارگان تشریح و تدوین گردد که این کار برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت است.

فرماندار ورامین بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه نانوایی های شهرستان را به عنوان یکی از وظایف اداره صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: بعد از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، مردم توقع دارند که کیفیت نان نیز همپای افزایش قیمت ها ارتقاء یابد.

وی افزود: یکی از راه های افزایش کیفیت در نان، ایجاد رقابت بین واحدهای نانوایی است و برای این امر لازم می باشد تا انحصار تولید نان از بین برود به این منظور باید در صورت وجود درخواست بدون در نظر گرفتن فاصله بین نانوایی ها نسبت به صدور مجوز برای متقاضی اقدام شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.