خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: رسیدگی به امور روستاییان وظیفه تمام مسئولان است

فرماندار ورامین: رسیدگی به امور روستاییان وظیفه تمام مسئولان است

‘ محسن منصوری ‘ روز یکشنبه در بازدید مسئولین شهرستان ورامین از روستاهای حصار حسن بیک و خاوه از توابع بخش جوادآباد گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت های نهم و دهم، رسیدگی به مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و روستاها است که سبب شده روستاییان طعم خوش خدمت را به خوبی بچشند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان ورامین نیز سعی کرده اند با تأسی از دولت خدمتگزار با حضور در روستاهای شهرستان، از نزدیک با روستاییان دیدار و با مشکلات آنان آشنا شوند تا بتوانند دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کنند.

وی در این دیدار از مسئولان اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهرستان ورامین و شهر جوادآباد خواست با هماهنگی شورای روستا، نسبت به تکمیل سالن ورزشی روستای حصار حسن بیک اقدام کنند.

منصوری، بهسازی معابر روستایی را از یکی از اولویت های شهرستان دانست و از دفتر فنی فرمانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورامین خواست با همکاری بخشداری جواد آباد زمینه زیرسازی و آسفالت معابر دو روستای خاوه و حصار حسن بیک را فراهم کنند.

فرماندار ورامین افزود: در صورتی که دهیاری و شورای اسلامی روستای خاوه بتوانند مسئله عقب نشینی معابر اصلی را انجام دهند، فرمانداری شهرستان اعتباری بیش از سه میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر این روستا در اختیار دهیاری روستا قرار می دهد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.