خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » بازدید فرماندار و مسؤولین ورامین از دو روستای حصار حسن بیک و خاوه

بازدید فرماندار و مسؤولین ورامین از دو روستای حصار حسن بیک و خاوه

عصر دیروز، فرماندار شهرستان ورامین به همراه معاونین، بخشدار جواد آباد و رؤسای ادارات شهرستان، از دو روستای حصار حسن بیک و خاوه از توابع بخش جوادآباد بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین: عصر دیروز فرماندار ورامین به اتفاق هیأت همراه از دو روستای حصار حسن بیک و خاوه بازدید کرد.
ابتدای این بازدید به روستای حصار حسن بیک اختصاص داشت و فرماندار ورامین از این روستا بازدید به عمل آورد تا از نزدیک از روند اجرای پروژه های این روستا مطلع شود.
پس از آن محسن منصوری فرماندار ورامین به اتفاق معاونین ، بخشدار جواد آباد و رؤسای ادارات شهرستان، از روستای خاوه نیز بازدید به عمل آوردند و با حضور در مسجد این روستا به بررسی مشکلات اهالی روستا پرداختند.
بازدید دیروز فرماندار و مسؤولین شهرستان، مصوباتی نیز به همراه داشت که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:
۱- مقرر گردید اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی روستا با هماهنگی بخشداری نسبت به تکمیل سالن ورزشی روستای حصار حسن بیک در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم معمول نمایند.
۲- مقرر گردید دفتر فنی فرمانداری و بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیری و نظارت جدی نسبت به کیفیت زیرسازی و آسفالت معابر تمامی روستاها اعمال نمایند.
۳- مقرر گردید در صورت انجام کامل عقب نشینی های مورد نیاز معبر اصلی روستای خاوه طی ۵ ماه آینده توسط دهیاری و شورای اسلامی روستا اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیون ریال جهت بهسازی و آسفالت معابر روستا از طرف فرمانداری در اختیار دهیاری روستا قرار گیرد.
۴-مقرر گردید اداره ورزش و جوانان جهت دریافت و وصل انشعاب آب تمام زمینهای ورزشی بخش اقدامات لازم را معمول نماید.
۵- مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نظارت و پیگیری جدی نسبت به هزینه های دریافتی پیمانکاران داشته باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.