خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید علی نامدار

وصیت نامه شهید علی نامدار

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا مالکم اذا قیل لکم … فی سبیل ا… اناملهم الی الارض … بالحیاه الدنیا من الاخره : ای افراد با ایمان شما را چه شده که وقتی به شما گفته شود در راه خدا مبارزه با دشمنان حق و عدالت حرکت کنید سنگینی می کنید آیا زندگی دنیا را در برابر خوشیهای آخرت اندکی پیش نیست .

بنام خداوند بزرگ به درگاه لایذال او سجده می کنم چون غیر از او لایق سجده نمی بینم .

بسمه تعالی

با سلام خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام خدمت تمامی جانبازان راه حق عدالت آنانکه رفتند جان خود را فدای معشوق خویش کردند و محبت خود را به معبود خود به اثبات رساندن ما هم رفتیم رسالت خود را بر دوش شما نهادیم . همانکسکه به راخ حق آید پیروز و آنکسکه بر خلاف خط امام حرکت کند باید نابود گردد منافقین باید نابود گردند .

بسمه تعالی

با سلام خدمت پدر و مادر گرامی و برادران عزیز و خواهران گرامیم آخرین سلام مرا بپذیرید اکنون شما رفت که که جان خود را فدای معشوق خود کند و پرچم خود را بدست برادر خود می دهم تا او هم تا لحظه ی شهادت پیش رود و مادر و پدر عزیزم بر شما رسالتی سنگین است شما باید برادران من را تربیت و تشویق کنید که حافظ خون اسلام و شهدای راه عدالت باشد و خواهران عزیز بر شما سخنی دارم شما را زینب من باشید تا راه حسین قطع نگردد چون منهم سعی کردم حسین وار کشته شوم . با عشق شهادت به جبهه آمدم اما می ترسیدم لایق شهادت نشوم می ترسیدم بعد از شهادتم آیا پرچم مرا کسی خواهد برداشت اما در قدرت دیدم که برادرم را پرچم دار بعدی کند از شما می خواهم که از خدا برای امام طول عمر خواهید که هر چه داریم بعد از خدا از اوست . خداحافظ پدر و مادر عزیز

بیا مادر بیا هنگام بدرود است

                                همین فردا همین فردای جانبخش است

ز رگبار مسلسها هزار همچو من قربانی اسلام خواهند شد

                                ولی مادر از برای من بسی غمگین و دلتنگی

ز مردن من مراسم نیست اگر فردا فدای میکنم گشتم

                                بدو من پیچان پرچم رنگین قرآن را که تا این

آسمان بر جاست بدان من عاشق قرآن زیبا پرچمش بودم

خداحافظ

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.