خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید رضا جنیدی

وصیت نامه شهید رضا جنیدی

وصیت نامه شهید رضا جنیدی

به نام خداوند درهم کوبنده ستمگران

با سلام بر پیامبران گرامی بخصوص حضرت محمد(ص) و آل اطهرش و سلام بر شهدای اسلام بخصوص شهدای انقلاب اسلامی ایران و سلام به رهبر عزیز انقلاب روح الله الموسوی خمینی نائب بر حق آقا امام زمان (عج) و سلام بر امت اسلامی ایران، امتی که جوانان خود را یکی پس از دیگری به جبهه های حق علیه باطل می فرستد.

سلام بر پدر، مادر، خواهر و برادران عزیز و گرامیم.

مادر جان، ناراحت نباشید خدای نکرده، از اینکه فرزندتان در راه یاری کردن به اسلام و مسلمین جان ناقابل خود را نثار نموده است، شما باید مفتخر و سرافراز باشید از اینکه فرزندتان شهید گشته است، چون انسان باید برود  و من امانتی بودم و خدمت شما، و خداوند این امانت را از شما پس گرفته است.

من تنها خواهشی که دارم این است که مساجد را همانطوریکه امام عزیزمان فرموده اند خالی نگذارید، و در دعاها بیشتر شرکت کرده و ارتباطتان را با خداوند بیشتر کنید.

پدر و مادر عزیزم، اولا خود شما مرا حلال کرده و در ضمن از تک تک آشنایان از جانب من حلالیت بطلبید و عذر خواهی کنید.

من یک درخواست عاجزانه از این ملت دارم ، شما که تا به حال دنباله رو امام عزیز و روحانیت مبارز بودید و خواهید بود ، انشاءالله هیچ وقت از یاد انقلاب غافل نشوید که دشمنان منتظر وقت هستند که به این انقلاب ضربه بزنند و تا در توان دارید به جان امام دعا بنمایید ، انشاء الله خدا نگهدار شما.

مرا در امام زاده جعفر قطعه شهدا دفن کنید.

                       خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

                                     آمین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.