خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمود بختیاری

وصیت نامه شهید محمود بختیاری

بسمه تعالی

وصیت نامه پاسدار شهید محمود بختیاری

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته فعلی دیته فانا دیته(حدیث قدسی)

“” اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک””

سلام و درود بیکران ببر تمام انبیاء الهی و ائمه طاهرین و حضرت صاحب الزمان (عج) و بر امام امت و شهدای تاریخ اسلام از صدر آن تا کربلای حسین (ع) و از کربلای حسین (ع) تا کربلای خمینی در ایران و بر امت بیدار دل و با خلوص ایران.

امت رزمنده اسلام این حقیر خود را کوچک میداند تا به شما توصیه ای بکند ولی به علت مسئولیتی که در خود حس میکنم چند توصیه ناقابل را بعنوان هدیه به شما میدهم.

وصیت اول این است که تنها راه تحقق حکومت اسلامی حرکت با خلوص شما بطور کامل در خط ولایت میباشد که اگر بزرگترین کارهای خیر را انجام بدهید و در کانال ولایت نباشد شامل حبطت اعمالهم میشود و هیچ ارزشی ندارد . و نکته دیگر اینکه سعادت در دنیا و آخرت بدست نمی آید مگر بواسطه حرکت در خط ولایت و عدم حرکت در خط ولایت و عدم حرکت در این خط شقاوت دنیا و آخرت شما را بطور حتم تضمین میکند و استکبار و استعمار جهانی هلاک نمیشود مگر به هدایت امت توسط امامت و ولایت.

وصیت دوم اینکه برای امام دعا کنید و این را بمنزله یک فریضه دینی به آن عمل کنید و آنهائی که زیر ولایت امام را بطور کامل امضاء نمیکنند از هر قشر و گروهی میخواهند باشند بگفته یکی از علما (شاید آیت الله دستغیب) کافر میباشند.

وصیت سوم به امت رزمنده این است که هیچگاه نگذارید انقلاب در مقابل استکبار جهانی حالت تهاجمی خود را از دست بدهد و به حالت تدافعی بیفتد که این امر باعث مرگ تدریجی انقلاب میشود.

وصیت چهارم به امت اینکه مبادا دنیا با ظاهر فریبیهایش شما را از آخرت و قیامت غافل کند که بی وفائی دنیا در این شعر شاعر منعکس است.

دل بر جهان مبند که این بی وفا عروس

                                             با هیچ کس شبی به محبت بسر نکرد

اما وصایای من به خانواده بزرگوارم این است که با آغوش باز از شهادت من استقبال کنید که شهدا حی و حاضر و عند ربهم یرزقون میباشند و امام عزیز در این رابطه میگوید شهادت کمال انسان است و یا میگوید شهید به وجه الله نظر میکند پس از شما عاجزانه میخواهم که شهادت مرا عروسی بدانید که در واقع عروسی میباشد و عروس در آخرت شهدت میباشد . اما وصیت به رفقا و برادران جوان پیشوائی این ست که تلاش خود را در شناخت اسلام صرف کنند و هر کدام از آنها از من پولی طلبکار و یا کینه ای بدل دارند یا حلال کنند و یا مسئولند که با مراجعه به خانواده ام آنرا پس بگیرند .

                                                 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                 برادر پاسدار محمود بختیاری

                                                  برای امام دعا کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.