خانه » اخبار و رویدادها » ۱۵۰ مسجد در شهرستان ورامین غبار روبی شد

۱۵۰ مسجد در شهرستان ورامین غبار روبی شد

حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسجد در دنیای اسلام به منزله پایگاهی مستحکم، در جهت نشر ارزش های دین مبین اسلام به شمار می رود و نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی در بین مردم و به خصوص جوانان ایفا می نماید.

وی اظهار داشت: چنین پایگاهی باید ضمن برخورداری از معنویت و فضای روحانی، از فضایی پاک و زیبا برخوردار باشد تا بتواند، فضایی آرام را برای عبادت کنندگان را به وجود آورد.

قدوسی افزود: هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و دهه تکریم مساجد، مردم خداجوی شهرستان ورامین به صورت خودجوش با حضور در مساجد، ضمن غبارروبی و عطر افشانی، مساجد را برای پذیرایی از میهمانان خدا آماده می سازند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۲۲۰ مسجد در شهرها و روستاهای شهرستان ورامین وجود دارد که امروز ۱۵۰ مسجد با حضور مردم و مسئولین غبار روبی و عطر افشانی شد.

رئیس امور مساجد شهرستان ورامین گفت: یکی از مهمترین برنامه های امور مساجد شهرستان ورامین، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است، و در این زمینه سعی شده تا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و به روز رسانی اطلاعات مبلغین زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برنامه های فرهنگی مساجد را فراهم آوریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.