خانه » اخبار و رویدادها » جزئیات تاسیس فرمانداری ویژه ورامین اعلام شد

جزئیات تاسیس فرمانداری ویژه ورامین اعلام شد

مهر – محسن منصوری  اظهار داشت: یکی از سیاستهای اصولی دولتهای نهم و دهم، ارتقای جایگاههای خدمت رسانی به مردم و روستاها، شهرها، بخشها و شهرستانهای کشور بوده است.

 

وی افزود: یکی از شهرستانهایی که مورد توجه دولت و شخص رئیس جمهور بود، شهرستان ورامین در استان تهران بوده که بعد از تأیید فرمانداری ویژه شدن توسط رئیس جمهور، این امر به وزارت کشور ارجاع شد.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: وزارت کشور موضوع فرمانداری ویژه شدن را به معاونت سیاسی وزیر ارجاع داد و پس از تأیید نهایی توسط وزیر، این موضوع مجدداَ به دولت احاله شد که پس از تصویب در کمیسیونهای اجتماعی و سیاسی دفاعی دولت، بالاخره فرمانداری ویژه شهرستان ورامین عصر یکشنبه هفته گذشته در صحن دولت به تصویب نهایی رسید.

 

منصوری ادامه داد: در این میان تلاشهای وزارت کشور و استانداری تهران برای ارتقای شهرستان ورامین بسیار با اهمیت و مثمرثمر بوده است.

 

وی افزود: مصوبه تأسیس فرمانداری ویژه شهرستان ورامین، اواخر هفته گذشته به صورت رسمی به فرمانداری، استانداری و نهادهای ذیربط ابلاغ شد.

 

مزایای ارتقای تشکیلاتی و فرمانداری ویژه

 

فرماندار ویزه شهرستان ورامین در خصوص مزایای این ارتقا گفت: اولین مسئله این است که پست فرمانداری به معاونت استاندار ارتقا می یابد و در نتیجه مسائل و مشکلات شهرستان سریعتر و بهتر حل و فصل می‌شود.

 

وی افزود: ارتقای تشکیلاتی هر بخش اداری، سطح رایزنیها را بالا برده و باعث رشد و شکوفایی بیشتر شهرستان خواهد شد.

 

منصوری تأکید کرد: در این میان، چندین اداره به لحاظ مسئولیتی و تشکیلاتی به عنوان معاون مدیر کل در شهرستان به فعالیت مشغول خواهند شد که باعث تخصیص اعتبارات بیشتر و رایزنیهای بهتر با مدیران کل، وزرا و هیئت دولت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این مصوبه مهم که هدیه ارزشمند دولت دهم به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ورامین می باشد را ارج نهاده و ارتقای فرمانداری شهرستان ورامین به فرمانداری ویژه را گام مهمی در جهت خدمت رسانی مضاعف، رشد و پیشرفت شهرستان شهدای ۱۵خرداد می دانیم.

 

طبق اطلاعات کسب شده، ادارت آموزش و پرورش، اطلاعات و چند اداره و نهاد امنیتی و فرهنگی به عنوان معاون مدیرکل ارتقا خواهند یافت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.