خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمود خدائی

وصیت نامه شهید محمود خدائی

http://www.asr-entezar.ir/entezar/wp-content/uploads/vasiyatname2.jpg

بسمه تعالی

وصیت نامه محمود خدائی فرزند محمد شماره شناسنامه ۸ متولد خالد آباد ورامین

ما امروز به انتظار شهادت نشسته ایم تا فردا فرزندانمان در مقابل کفر جهانی با سرافرازی با شند (امام خمینی )

به نام او که همه چیزم از اوست به نام خدا و به نام او که زندگیم در جهت اوست و زنده ام به او بودنم به اوست و رفتنم به اوست .

چند کلامی با شما برادران و خواهرانم روی سخن دارم

هدف از جبهه آمدن این بود که به ندای هل من ناصر یاینصرنی حسین زمان لبیک گویم تا توانسته باشم که در لشگریان حسین علیه سلام قرار گیرم سوگند به حق تعالی که راهی که من انتخاب کردم راهی بجز سعادت و رسیدن به معبود ابدی خویش نیست و هیچ گونه جبر و زوری در این راه نبوده .

بدرستی که راه حسین راهی نیست بجز سعادت و رهایی بشریت از یوغ استبداد و استکبار

و در این بین این ما هستیم که به ندای حق او که فرمود حل من ناصراً ینصرنی لبیک گویم و توانسته باشم با او هم صدا شویم که فرمود ان الحیاه عقیده و الجهاد . بدرستی که زندگی عقیده و جهاد است و شما ای خانواده عزیزم بر مزار من اشک مریزید چون آن موقعی که حسین (ع) مظلوم شهید شد اشکی برای او ریخته نشد پس من برتر از او نخواهم بود پس گریه شما فقط برای مظلومی حسین باشد پس شما ای برادرانم در هر کجا که هستید ادامه دهنده راه شهدا باشید و مگذارید پرچم حق آنها بر زمین باشد .

اکنون روی سخنم با شما امت حزب ا… و شهید پرور است وصیت من به شما این است که دست از دامن حسین زمان امام زمانه خود حضرت امام خمینی برنگیرید و خود را در اختیار او قرار دهید که او شما را بسوی نور و روشنای پیش می برد همچنین دست از یاوران او برنگیرید که اگر چنین کنید به دیار ابدی ظلمت خواهید پیوست راه شهدا را پیشه کنید تا خداوند شما را رستگار کند انشاا…

برای سلامتی امام و رزمندگان و یاران با وفای امام دعا کنید که تنها سلاح ما دعا است وسلام

به آرزوی آزادی کربلا و قدس وسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

محمود خدایی ۳۰/۱۱/۶۲

ساعت ۳۵/۱۲ دقیقه شب

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.