خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سعید اکبرى

وصیت نامه شهید سعید اکبرى

 

وصیتنامه شهید سعید اکبرى

http://www.asr-entezar.ir/entezar/wp-content/uploads/vasiyatname2.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم


الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون .

 

بنام خداوند بخشنده مهربان


آنانکه ایمان آوردند و هجرت کردند و کوشیدند در راه خدا با مالها و جانهاى خود ، بزرگتر است پایه آنها نزد خدا و آنانند رستگاران .

 

 

با سلام خدمت مهدى موعود (عج) و نائب برحقش خمینى کبیر و امت شهید پرور .

بلى بدرستى که همه انسانهائى که در راه خدا جهاد مى‌کنند و شهید میشوند از او هستند و آخر هم بسوى او رجعت خواهند کرد و این ما هستیم که با اعمال خود بتوانیم توشه‌اى براى آخرالزمان خود جمع کنیم و از هواهاى نفسانى خود بیرون بیائیم و خالصانه بسوى معبود خود بشتابیم . پس اکنون وظیفه ما در قبال اسلام و این آیه شریفه این است که از جان و مال خود واقعا بگذریم و از مکان خود هجرت کرده و سپس راه جهاد را پیش گرفته تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنانى باشیم که بسوى حق شتافتند و از قافله عقب نیفتیم .

برادران بیائیم واقعا با خداى خویش چنان عهدى ببندیم که واقعا ما از او هستیم و همگى در جبهه‌هاى حق علیه باطل شرکت کنیم و نگذاریم دشمن قلب امام عزیزمان را درد آورد . برادران عزیز جبهه واقعا جائى است که انسانها خود را در آنجا آزمایش و سپس به امتحان مى‌گذارند و خیلى ، خیلى با نشاط از آن آزمایش بیرون مى‌آیند و پروردگار خویش را از خود راضى نگه مى‌دارند . ولى افسوس ، افسوس که من در این مدت که در جبهه بودم همیشه دنبال هواهاى نفسانى بودم و از خدا غافل بودم و نتوانستم خودسازى کامل داشته باشم و نتوانستم انسانى لایق و بنده‌اى عابد براى پروردگار خویش باشم . ولى انشاالله چنان عهدى با پروردگار خویش ببندم که انشاالله پروردگار یکتا را از خود راضى کرده باشم .

پروردگارا ! آنقدر در اینجا مى مانم که تا به دلم برسد که از تو هستم و به سوى تو رجعت مى‌کنم . پروردگارا ! آنقدر اینجا مى‌مانم تا خودى که حجاب بین من و توست از بین برود . پروردگارا ! آنقدر خود را در معرض امتحان قرار خواهم داد که بالاخره مفتخر از آن بیرون آیم .

بارخدایا رنج و دورى این عزیزان و دوستان شهید قلبم را ریش کرده و دلم هواى پرواز بسوى آنها را دارد و از تو میخواهم که مرا با تمام آنها محشور کنى . انشاالله .

امیدوارم که خداى متعال با بزرگواریش از سر تقصیرات و گناهان این حقیر گذشته و این حقیر را در آن دنیا در مقابل امامان و ائمه روسفید بیرون آورد . و از همه برادران و آشنایان نیز میخواهم که از درگاه خداوند براى این حقیر طلب آمرزش کنند ، که این حقیر بسیار خطاکار میباشم و امیدوارم که با دعاهاى شما و عنایت پروردگار مهربان در آن دنیا پهلوى ائمه و آقا امام زمان روسفید بیرون بیایم .

برادران عزیز تا آنجا که میتوانید از رهبر کبیر انقلاب پیروى کنید و به رهنمودها و صحبتهاى او بسیار گوش فرا دهید . و این رهبر است که ما را از فلاکت و بدبختى و از یوغ رژیم شاه خائن و آمریکا و تمامى کشورهاى شرق و غرب نجات داد و به استقلال و آزادى رساند و همیشه و همه‌جا نیز پیرو همین رهبر باشید و با متکى بودن به پروردگار به تمامى دشمنان انقلاب اسلامى بفهمانید که ما دست از این رهبر عزیز خود برنخواهیم داشت . و به آنها بگوئید که همیشه شعار : خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار، را سرمى‌دهیم تا بر تمام جهان طنین افکند و آقا امام زمان ؟؟؟ و انقلاب و اسلام و قرآن را به او بسپاریم . انشاالله .

و مسئله دیگر برادران و خواهران همشهرى این است که بر تمامى ما واجب است که به خانواده‌هاى شهدا کمال احترام و خدمتها را بکنیم که آنها عزیزترین و گرانبهاترین چیز خود را در دنیا فداى این انقلاب و اسلام کرده‌اند . پس ما باید با همه آنها با اخلاق و رفتار خوش برخورد کنیم و به آنها نوید پیروزى رزمندگان و باز شدن راه کربلا را بدهیم که امیدواریم هر چه زودتر راه کربلا باز شود و همگى دست این خانواده‌هاى شهدا را گرفته و پشت سر امام خود به کربلا و از آنجا نیز به قدس برویم انشاالله .

و مسئله دیگر این است که همگى در دعاها و نمازهاى جماعت و بخصوص نماز جمعه شرکت کنید چون همین جماعتها میباشد که به دشمنان میفهماند که هنوز ما اتحاد خود را حفظ کرده و میکنیم .؟؟؟ ضربه‌اى عجیب به دهان آنها مى‌کوبیم و در همین حال نیز میباشد که میتوان با جماعتها به رزمندگان در جبهه‌ها هم کمک کرده باشید و روحیه‌اى تازه‌تر به آنها ببخشید .

و آخرین مسئله این است که کمک به جبهه‌ها را فراموش نکنید و با کمکهایتان هم رزمندگان و هم امام را راضى نگهدارید و به دشمنان بفهمانید که هنوز مسئله اصلى ما جنگ میباشد . و همین کمکها هست که هم به دولت کمک میکند و هم به آخرت خودتان . پس کمک به جبهه‌ها را فراموش نکنید . انشاالله .

و در آخر از پدر و مادر خود مى‌خواهم که در غیاب من هیچ گونه ناراحتى به خود راه ندهند و همیشه در پى این باشند که چنان فرزندانى تربیت کنند و به این انقلاب هدیه کنند . که همه ما از خدا هستیم و بسوى او خواهیم رفت . و این شعر را همیشه به یاد داشته باشید که شاعرى میفرماید :

روزى که بیامدى بدنیا عریان


همه خندان بودند و تو بودى گریان

 


کارى بکن اى دوست که وقت رفتن

 


همه گریان باشند و تو باشى خندان

 


یک کلام به مادر گرامى خود :

 

که اى مادر عزیزم از اینکه فرزند خود را در راه خدا به جهاد فرستادى و حالا که من شهید شدم دوست دارم که مثل حضرت زینب کبرى (س) در مقابل دشمنان اسلام ایستادگى کنى و شهادت این حقیر باعث افتخار تو در روز محشر پهلوى حضرت زهرا (س) باشد و امیدوارم که در آن دنیا روسفید بیرون بیائى و از اینجانب نیز راضى باشى انشاالله .

و سلام خدمت پدر گرامى که مرا پیرو خط حسین پرورش دادى و از تو حلالیت میطلبم که از من ناراحت نباشى و در سوگ من گریه نکنى . و در آخر از تمامى فامیل و آشنایان و دوستان میخواهم که در شهادت من گریه نکنند و اگر ؟؟؟ احساساتى شدند فقط براى تنها سرور شهیدان حسین بن على (ع) و شهید مظلوم دکتر بهشتى گریه کنند که بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند .

این حقیر از تمامى آشنایان و دوستان راضى هستم و امیدوارم که آنها هم از من راضى باشند و مرا حلال کنند .

در آخر شعار همیشگى یادتان نرود :

 

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار


 

به امید زیارت کربلا و برپایى نماز جمعه به امامت روح خدا ، خمینى کبیر در قدس عزیز . انشاالله .

 

من الله التوفیق


 

حقیر سعید اکبرى


۸/۱۱/۱۳۶۱

 


۲ نظر

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون…
    آجرکم الله خیرا برادر، کارت خیلی خوبه…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.