خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سید محمد هادی احمدی

وصیت نامه شهید سید محمد هادی احمدی

 http://www.asr-entezar.ir/entezar/wp-content/uploads/vasiyatname2.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

و به نستعین و هو خیر ناصر و معین

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ

بدرستیکه خدا دوست دارد آن کسانیکه جنگ می کنند در راه او ، در حالیکه صف زدگانند گویا با ایشان بنائی سخت چون بنائی آهنین.

اکنون که از لا بلای انبوه ابر گناهی که وجودم را گرفته روزنهای باز شده است تا از آن طریق بتوانم ابرهای قلبم را بزدایم و به آسمانی صاف که خدا را در آن می بینم سفر کنم خدا را شکر می کنم .

همانطور که شمع می سوزد و با سوختن خود روشنائی میآفریند ، ای خدا از تو می خواهم نیز همانند شمع بسوزم شاید با سوختن حتی برای یک لحظه در برابر مکتبم اسلام و ملتم رو سفید باشم اگر چه دنیا زیبا و دوست داشتنی است و دنیا انسان را بطرف خود می کشد ولی خانه آخرت و پاداش الهی از دنیا خیلی بالاتر است.

هموطنان عزیز : برادران و خواهران عزیز قدر این رهبر الهی خود را بدانید او بود که ما را از این ظلمت طاغوتی رهانید و با نورانیت اسلام آشنایی داد ، همیشه گوش بفرمان او باشید . اطاعت کردن از او اطاعت از خداست. از دولت اسلامی حمایت کنید و پشتیبان روحانیت متعهد و مسئول بخصوص آیت الله منتظری و مشکینی باشید.

و ای محمد : از تو می خواهم که به درست ادامه بدهی و تا می توانی کوشش کن که این کشور در آینده احتیاج به افراد متخصص مکتبی دارد و کشور را افرادی مثل شما اداره خواهید کرد و این سفارش را ، تو به احمد بکن و با یکدیگر برادری صمیمی باشد و در مشکلات همدیگر را یاری کنید.

از کلیه دوستان ،رفقا ، فامیل و آشنایان می خواهم اولاً اگر از این برادر کوچکشان خطایی دیدند ببخشند و در ضمن برای آمرزش این برادر حقیر خود دعا کنند .

از امام عصر حضرت مهدی (ع) می خواهم مرا جزء سربازان و یارانش قرار دهد انشاءالله ضمناً محل دفن من در بهشت زهرا و اگر پدرم خواست در جای دیگری باشد اشکال ندارد

الله اکبر

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمداً رسول الله

اشهد ان علی ولی الله و انبیائه المعصومین حجج الله

و السلام علی من التبع الهدا

ورامین – روز پنجشنبه ۲۱/۵/۱۳۶۱

سید محمد هادی احمدی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.