خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید ابراهیمی

وصیت نامه شهید ابراهیمی

یا ثارالله

شهادت لاله را روئیدنی کرد                   شهادت جامه را بوئیدنی کرد

ببوس ای خواهرم قبر برادر                     شهادت قبر را بوسیدنی کرد

شهریور ماه ۶۱

دعای توسل ۱۶/۶/۶۱

یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّه   ارجعی إالی ربِّکَ راضیهً مَرضیه   فَادخلی فِی عِبادی   وَادخلی جَنََّتی

(فجر – ۲۷)

ای نفس قدسی مطمئن و دل آرام (بیاد خدا )امروز بحضور پروردگارت باز آی که تو خشنود (بنعمتهای ابدی)و او راضی از تو است بازآی و در صف بندگان خاص من در آی و در بهشت من داخل شو.

بنام خداوندی که ما را از نیستی به هستی آورد و بما حیات بخشید تا در این دنیا کوچک زندگی کنیم و به نعمتهای فراوانی عطا کرد تا سپاس گوئیم نعمتهایش را و تسبیح کنیم عظمت . کمال و جلالش را و به ما اراده و اندیشه ای روشن بخشید تا چگونه زندگی کنیم و چگونه بسویش حرکت نمائیم و بنام مهدی موعود(عج) سرورمان که در جبهه های نبرد بر علیه استکبار جهانی و رژیم بعث عراق رزمندگانمان را یاری میدهد تا پرچم اسلام را ( لا الله الا الله ) بر سرتاسر جهان به احتزاز در آوریم و سلام و درود بی پایانم به رهبر عزیزمان خمینی بت شکن این پیر جماران و این چراغ هدایتمان که ما را از تاریکی به روشنایی هدایت کرد و ما را به خود آورد که چه بودیم و چگونه خواهیم شد.

اگر هم از این مکان و زمان مقدس که در هر لحظه اش ایثار و فداکاری و جانبازی سربازان اسلام است به خانواده های شهدای انقلابمان که بهترین هدیه های خویش را در راه خدا دادند تا انقلابمان را به هدایت الله به پیروزی برسانیم و سلام دیگرم از اعماق قلبم به پدر و ماد گرامیم که با مرارتهای فراوان مرا بزرگ نمودند و مرا به این راه مقدس فراخواندند تا به یاری خدا بشتابم بر علیه کفر بپاخیزیم ، پدر و مادر عزیزم امیدوارم که از اینجانب ناراحت نباشید زیرا که هر شخصی در زندگی خویش هدف و مقصودی دارد و با معیارهای مخصوص به دنبال آن هدف می رود اما خط و چگونه زیستن ما فقط ، فقط در راه خدا و برای الله است حتی نفسی که می کشیم . زیرا که در حدیثی نقل شده که خدایا ما را به اندازه یک چشم بر هم زدن بر خودمان وامگذار ، آری پدر و مادر مهربانم در این راه بابا فکری روشن و امری واجب دانستم و با توکل بر خدا امیدوارم که وظیفه شرعیم را به خوبی به انجام برسانم و می دانم و شما هم می دانید که در این باره اشتباه نکردم و از خدا می خواهم که هر چه در این راه گام برمی دارم اراده ام استوارتر و استقامتم را بیشتر کند و خدایا تو شاهدی که ما (بسیجیها و سپاهیان اسلام )برای چه بدین جا آمده ایم و برای چه به مرگ خویش لبخند می زنیم و از یکدیگر و از یک سبقت می گیریم ، برای اینکه ما عاشق توئیم ما عاشق رسالت محمدیم (ص) و ما شیفته امام زمان و نایبش خمینی هستیم ، و به خاطر به جبهه دایم تا ندای هل من ناصر و ینصرونی اماممان را لبیک گوئیم و از اسلام عزیزمان دفاع نمائیم ، زیرا که ما سر اسلام داریم و این وظیفه شرعی هر فرد مسلمان است که جهاد کند در راه خدا چه با جان و چه با مال و ….خدا.

که من مالی و یا ثروتی ندارم که در این راه مقدس بدهم اما جانم را هدیه می کنم و امیدوارم که این جان ناقابلم که در راه تو می دهم بپذیری زیرا که تو این جان را به من دادی و چه خوب است که تو داده شود و به جبهه ها می آئیم زیرا که عاشقانی تو در آنجا هستند و به جبهه می آئیم با قلبی از تاریکی ها پر از آرزو که شاید مورد لطف تو قرار گیریم که نظزی بما بیفکنی و جلوه خودت را بر قلوبمان تبابانی صاف و شفاف کنی ای خالق من ! تو می دانی که گناهانی که داریم قلیل از تو می خواهم جانم را ببخشی و به ما قدرتی بدهی که مسئولیتی را که بر دوشمان است به پایان رسانیم.

به ملت عزیزمان دارم این است که خمینی را تنها مگذارید و در تمام سنگرها یاور خمینی باشید تا به این اسلامی آسیبی وارد نگردد و به سخنانش جامعه عمل بپوشانید که اطاعت از اولا امر اطاعت از رسول الله و اطاعت از رسول الله اطاعت از خداوند است و امیدوارم که شما ملت قهرمان و شهید پرور با ایثارها و فداکاریهای خویش این انقلاب را به انقلاب مهدی (عج) متصل نمائید . انشا الله

پدرم :

آنچه که می خواهم بگویم قلم از نگارشش و زبان از بیانش باز می ایستد زیرا که رنج و مرارتهای فراوان را نمی توان  بر روی یک یا دو ، صفحه گنجاند ، چه شبها و چه روزهایی که گذشت تا توانستی من ناقابل در این حد برسانید اظهار آن در توانم نیست و فقط خدا می داند که چه بوده و چه خواهد شد.

می انم که در این روزهای اخیر بر غم و اندوه شما افزون گشته اما با همه این ناراحتیهایی که ایجاد شده می دانم که نمی توانم این سختیها در اراده و ایمان شما تأثیر بگذارد و ما را از راهی که در پیش داریم منحرف نماید زیرا که زندگی این است ، جز سختی و تلاش چیز دیگری نیست اما باید با همه این گرفتاریها مبارزه کرد قبل از اینکه او را خاک کند و هرگز از این راه مقدس خسته و یا بی حوصله نشدیم واقع گر او هدف گرا باشم و حس کنیم واقعیت اسلام عزیزمان را در این مرحله از زمان که باید چگونه باشیم تا مفید واقع گردیم.

پدر گرامیم این را بدانید که نمی خواهم زحمات شما را توجیه کنم زیرا که قادر به توجیه آن نیستم .

درد و زحمت را کسی حس می کند که خودش کشیده باشد. اما با همه این مسائل ما باید به کارمان باشم آنچه را می کنیم خالص و مخلص برای خدا باشد تا از این امتحان خداوند با موفقیت شویم مادرم امیدوارم که مسئولیت خود را در قبال اسلام انجام دهید زیرا که امروز مسئولیت و کارهای سختی بر دوشمان است ، مسئولیتی که در هر ساعتش خون مجاهدی از اسلام را به زمین می ریزد ما باید ادامه دهنده این مسئولیت شویم و این را بدانید این خونی که در رگهای ما جاری است از آن اسلام است و چه بهتر که این خون در همین راه ریخته شود مادرم امیدوارم هنگامیکه اسماعیل به قربانگاه عشق ملکوتی می برند تا به معبودش بپیوندند مرا حلال کنید و از کارهایی که باعث غم و اندوه شما و یا باعث شدم ببخشید و این را بدان که اگر به افتخار شهادت نائل گشتم همه شما را می خوانم و از خدا تقاضا می کنم که شما را شفاعت کند . ای همدردم و ای غمخوارم ، اگر این جانب در راه اسلام شهید شدم می خواهم برایم گریه و زاری را کنار بگذارید و اندوه را در دلهایتان راه ندهید و دوست ندارم که در مراسم بگیرید و یا سیاه بپوشید آن روز ، روزی است که به خدا می پیوندم و می خواهم که این مسائل را    نمائید . در ضمن اگر شهید شدم ، مرا در بین شهدای انقلابمان بهشت زهرا(ع) دفن کنید

پدرم:

سلام به پدر گرامی و تلاشگرم پدری که سختی می کشد تا سختی روزگار بر او چیره نشود و خودش را از اول با تلاش پی گیر وقف می دهد تا زندگی مرفحی برای خانواده اش حاصل کند . روزها و شبها با زحمات و طاقت فرسای روزگار او را خسته نمی کند و همیشه به پیش می رود و حرکت و جنبش می کنئ خدا به او توکل ویاری می دهد . پدر مهربانم : آنچه لایق شماست (زحمات شما) نمی توانم ابراز نمایم احساسات عاطفانه و عشق نسبت به شما را بازگویم امیدوارم که خداوند ارج و ارزش همه این سختیها را بدهد. پدر جان می دانم که فرزند شایسته ای برای شما نبودم امیدوارم که از اینجانب دلگیر نباشی و به بزرگی خویش ببخشید و میدانم که انتظاراتی از اینجانب داشتید و من نتوانستم فرزند لایقی برای شما شوم از این بابت خود ناراحتم و غصه و اندوه پیکرم را چیر گشته اما این را بدانید آنچه را که برای خداست و از خداوند می خواهم که از شما و از من راضی باشد.

خواهرم :

یگانه خواهر گرامیم امیدوارم که اگر در زندگانی شما را رنجشی دادم و به فاطمه زهرا مرا عفو و از این گرامی درس عفت و طهارت را فراگیری تا بتوانی همچون او فرزندانی مفید برای اسلام هدیه کنید زیرا که مسئولیت شما از مسئولیت های خیلی مهمی است که در نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی را ایفا می کند و فرزندانت را به اسلام و قرآن آشنا کن و بدان که راه سعادت شما تنها نیست بلکه پیروی او سنت پیامبر و اطاعت از رهبر و در درجه اول پیروی از فاطمه زهرا (س) امیدوارم که در مجالس عزاداری از ائمه اطهار طلب آمرزش برای ما بندگان گناهکار بکن.

برادرانم ، امیدوارم که در راه حفظ اهداف اسلام کوشا باشید و همیشه سنگر اسلام را حفظ کنید زیرا جنایتکاران از اسلام می ترسند و امیدوارم که همیشه یاور خمینی باشید و در تمام مراحل زندگانی سازش با جنایتکاران ندهید و مرگ سرخ را به از مرگ بسیاه بدانید و تو برادران کوچکترم    و مرتضی امیدوارم که در سنگر مدرسه همیشه موفق و موید باشید و نماز و اعمال شرعیه خودتان را انجام دهید و بدانید که هیچ اسلحه ای بهتر از قلم نیست ، قلم را زمین مگذارید و همیشه و در همه حال از حرمت خون شهیدانمان دفاع کنید.

والسلام علیکم ورحمهالله وبرکاته

۶۱/۶/۲۲

پادگان الله اکبر اسلام آباد غرب

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.