خانه » اخبار و رویدادها » بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار مسئولین شهرستان ورامین

بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار مسئولین شهرستان ورامین

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر پنج شنبه در دیدار مسؤولان و مدیران شهرستان ورامین، مردم ورامین را پیشتاز حرکت انقلابی مردم کشور دانست. ایشان با اشاره به تحولات اخیر در منطقه تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی برای منطقه خاورمیانه نقشه های زیادی کشیده اند.

حضرت آیت الله العظمی  نوری همدانی، با اشاره به نقشه های آمریکا و استبکار برای منطقه خاورمیانه، تاکید کرد: انقلاب اسلامی و موج بیداری ملت ها اجازه نخواهد داد خواب آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید تعبیر شود.    آمریکا در صدد تشکیل خاورمیانه بزرگ با محوریت استکبار و رژیم صهیونیستی است، اما انقلاب اسلامی ایران و بیداری ملت ها، خاورمیانه اسلامی را شکل خواهد داد و خواب آمریکا مبنی بر تشکیل خاورمیانه بزرگ تعبیر نخواهد شد.
این مرجع تقلید، حکومت چندین ساله مستکبران و مستبدان بر امت های اسلامی را نتیجه انحراف از مسیر ترسیم شده توسط پیامبر گرامی اسلام دانست و بیان داشت: دود این انحراف به چشم مسلمانان می رود و همین عامل سبب گردیده که امروز در ممالک اسلامی دیکتاتورها حاکم باشند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: در اثر موج بیداری فراگیر انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر مردم کشورهای مختلف در برابر حکومت های مستبد خود قیام کرده اند و حاکمان دیکتاتور یکی پس از دیگری سقوط می کنند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقاب از چهره مستکبران کنار زد و بحمدلله این نظام ولایی هر روز قدرتمندتر و پیشرفته تر می شود و مردم منطقه از آن الهام می گیرند.
وی ادامه داد: استکبار و استبداد دو خطر بزرگی است که امت اسلام باید در این زمینه هوشیار و اشد علی الکفار و رحماء بینهم باشند.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات کشور بحرین اشاره کرد و ابراز داشت: بحرین که بیشتر مردم آن شیعه هستند، جزیی از ایران بود که در نتیجه بی عرضگی شاهان از کشور ما جدا شد.
حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی، خواستار توجه بیشتر به آنان شد و با بیان توصیه هایی به مسؤولان، تاکید کرد: مسؤولان نباید جلسات و کمیسیون های خود را در ساعات اداری برگزار کنند.
وی با انتقاد از معطل شدن مردم در سازمان ها و ادارات، افزود: ادارات باید مثل خانه مردم باشد و کارکنان و پرسنل ادارات نیز باید با ارباب رجوع متواضع باشند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن حل کنند وی تصریح کرد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.