خانه » اخبار و رویدادها » بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی در دیدار مسئولین شهرستان ورامین

بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی در دیدار مسئولین شهرستان ورامین

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از مردم ورامین بیان کرد: مردم ورامین نیم قرن در سخت ترین آزمون ها سرافراز بوده اند. ایشان بابیان این که به لطف نعمت رهبری روز به روز بر عظمت ایران افزوده می‌شود، گفت: امروز تمام قدرت‌ها در برابر ولایت فقیه زانو زده‌اند.

حضرت آیت الله مصباح یزدی، عصر امروز در دیدار مسئولین شهرستان ورامین با اشاره به نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بی‌نظیری که در طول نیم قرن و به خصوص سه دهه اخیر نصیب ایران شده است، مسئله انقلاب و رهبری است که در تاریخ نظیر ندارد. رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره)، شرایط شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران را مصادف با مبارزات آزادیخواهان در افغانستان دانسته و تصریح کرد: علی‌رغم تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان در این کشور، می‌بینیم که آنها هنوز در وضعیت دشواری به سر می‌برند، ولی به برکت انقلاب اسلامی، ایران دارای عظمت و جایگاه ویژه بین‌المللی است.

 

معظم‌له، عامل اصلی پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی را وجود رهبری و اطاعت مردم از ولی فقیه عنوان کرده و گفت: اگر رهبری امام خمینی‌(ره) در انقلاب نبود، وضع ما اکنون از افغانستان هم بدتر بود، اما به لطف رهبری و نعمت ولایت فقیه هر روز بر عظمت ایران افزوده می‌شود و امروز ایران اسلامی یکی از محورهای حل مشکلات بین‌المللی است.

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: امروز همه کشورها و قدرت‌های جهان بدون استثناء عامل موفقت ایران که جلوی قدرت طلبی آنها را نیز گرفته است، ولایت فقیه و رهبری می‌دانند.

* رهبری، استقلال کشور را حفظ کرده است

ایشان یادآور شد: بعد از امام راحل، خلف صالح ایشان آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبری انقلاب را عهده دار شد و استقلال و عظمت کشور را حفظ نموده‌اند.

معظم‌له تصریح کرد: در طول سه دهه بعد از انقلاب، ایران دچار نوسانات مختلفی شد که با درایت و هوشیاری امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری آسیبی به نظام اسلامی نرسید.

* شکر گزار نعمت ولایت فقیه باشیم

عضو خبرگان رهبری، ولایت فقیه را بزرگترین نعمت برای جمهوری اسلامی دانسته و ضمن تاکید بر شکر گزاری این نعمت، پیروی از آن را وظیفه همگان دانست.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) با بیان این مطلب که امروز تمام قدرت ها در برابر ولایت فقیه زانو زده‌اند، گفت: ولایت فقیه عامل نرسیدن استکبار به اهداف شوم خود است، لذا آنها در صدد ضربه زدن به آن هستند و از هر فرصتی برای این کار بهره می‌گیرند؛ بر این اساس ما باید هوشیار بوده و نسبت به اوضاع اطراف آگاه باشیم.

معظم‌له با اشاره به برخی از کارشکنی‌های داخلی ابراز داشت: امروز متاسفانه شاهدیم عده‌ای در دانشگاه‌ها خواسته یا ناخواسته با سخنان خود دانشجویان جوان را منحرف و افکار آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.