خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » پیکر شهید میثم حسینی از شهدای مدافع حرم در جوادآباد تشییع شد

پیکر شهید میثم حسینی از شهدای مدافع حرم در جوادآباد تشییع شد

مردم خداجوی و شهیدپرور شهرستان ورامین، پیکر مطهر شهید میثم حسینی از شهدای مدافع حرم را تشییع کردند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور ورامین که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، یک هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم اسلام کردند، روز پنجشنبه با تشییع پیکر شهید مدافع حرم ثابت کردند که در راه دفاع از ارزش های اسلامی هیچ گاه از پای ننشسته و حاضرند تا در این مسیر جان خود را عطا کنند.
حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور و مسئولان نهادهای مختلف شهرستان در مراسم باشکوه تشییع این شهید بار دیگر ثابت کردند که ملت خداجوی ایران اسلامی در راه دفاع از ارزش های والای اسلامی از همه چیز خود خواهند گذشت.
مردم ورامین با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده ، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست و هیهات من الذله پیکر این شهید سرافراز را ابتدا در روستای حصار حسن بیک، از توابع بخش جواد آباد ورامین که محل زندگی وی بود تشییع کردند و سپس پیکر شهید جهت تدفین به گلزار شهدای آستانه مقدس امامزاده جعفر(ع) پیشوا اعزام شد.
تشییع کنندگان با حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) و پس از اقامه نماز ، پیکر شهید را در گلزار شهدا به خاک سپردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید حسینی دارای دو فرزند ۵ ساله و یک ماهه بود که متأسفانه شهید فرزند یک ماهه خود را ندیده است.
امیر پورجوادی گفت: هرچند که امروز ایران اسلامی جنگ نظامی با دشمنان ندارند، ولی اگر شهادت در راه خدا برای کسی مقدر باشد و سعادت شهید شدن در راه خدا را داشته باشد می تواند به این سعادت برسد و راه شهادت بسته نیست.
وی افزود: شهیدان حرم در مسیر دفاع از اهل بیت، قرآن و دین به شهادت رسیده اند و این نشان می دهد باب شهادت برای افراد لایق و شایسته همواره باز است.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.