خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » امضای طومار خطاب به رئیس جمهور برای تعریض جاده ورامین ـ جوادآباد + تصویر

امضای طومار خطاب به رئیس جمهور برای تعریض جاده ورامین ـ جوادآباد + تصویر

ظهر امروز مردم شهر و بخش جوادآباد با امضای طوماری در نمازجمعه این هفته بخش، به چهار دلیل خواستار تعریض جاده ورامین به جوادآباد شدند.

متن این طومار به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام؛ ضمن تجدید میثاق دوباره با «آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران» و «اعلان تبعیت از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» و پیروی از «منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» به استحضار می‌رساند:

ما اهالی شهر جوادآباد و اقمار آن که عمدتاً از قشر زحمتکش کشاورز و بسیاری از خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان هستیم، به دلایل ذیل تقاضای تسریع در اجرای پروژه تعریض جاده ورامین به جوادآباد (آنتن اتصالی شرق تهران به آزاد راه حرم تا حرم) که وعده چندین ساله مسئولین کشوری و استانی بوده است را خواهانیم:

۱- مردم بیش از ۴۰ روستا که بزرگترین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران است در مسیر فعلی جاده جوادآباد به ورامین تردد می‌کنند، تنها راه دسترسی به مرکز شهرستان و استان به شدت نیازمند ایمنی و حفاظت جانی و مالی است.

۲- با توجه به حجم بالای تردد در مسیر فوق که عمدتاً ناشی از عرض کم جاده است، بارها شاهد تصادفات منجر به فوت بوده‌ایم که در سانحه اخیر، سه تن از شهروندان عزیز ما فوت شده و باعث مشکلات روحی و روانی زیادی در منطقه به ویژه خانواده از دست رفته‌ها گردیده است.

 

 

۳- یکی از دغدغه‌های ما مردم این شهر و بخش، خروج از بن بست مواصلاتی راه‌ها و رونق اقتصادی، در ارتباط با مرکز استان و استان‌های هم‌جوار است که کمترین خواسته به حق ماست.

۴- با توجه به افتتاح آزاد راه حرم تا حرم (قم گرمسار) تردد وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین (میانگین پنج هزار تردد در روز) در مسیر باعث بروز مشکلات فراوانی شده است.

با عنایت به توضیحات فوق، تحقق تقاضای مردم، کمترین انتظار از دولت تدبیر و امید است.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.