خانه » اخبار و رویدادها » محل برگزاری نماز عید فطر در ورامین مشخص شد

محل برگزاری نماز عید فطر در ورامین مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: نماز عید سعید فطر در شهرستان ورامین، در میدان مصلی و در کنار مسجد جامع شهرستان اقامه می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی اظهار داشت: شب گذشته جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ورامین برگزار و تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اتخاذ شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با روز عید و از ساعت ۸ صبح در میدان مصلی و در کنار مسجد جامع ورامین به امامت آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان اقامه می شود.

وی ادامه داد: البته برنامه های مراسم عید سعید فطر از ساعت ۷:۳۰ صبح  آغاز می شود و از نمازگزاران و مردم متدین وانقلابی دیار ۱۵ خرداد دعوت می شود در این برنامه ها حضور داشته باشند.

محمودی اضافه کرد: طی سال های گذشته برگزاری نماز عید سعید فطر در میدان مصلی و در جوار مسجد جامع ورامین شکوه و عظمت این مراسم را به خوبی به تصویر می کشد به همین خاطر امسال نیز نماز عید فطر در همین مکان اقامه می شود.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین عنوان کرد: هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای مختلف نظیر اتوبوسرانی، آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری و غیره به عمل آمده تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان، واحد انتظامات ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان مسوولیت برقراری نظم در این مراسم را بر عهده دارند و در اطراف محل اقامه نماز مکان هایی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.