خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اختلال در اینترنت ورامین

اختلال در اینترنت ورامین

از ساعات اولیه صبح امروز، اینترنت شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت قطع شده و کار موسسات و نهادهای مختلف خدمت رسان و مردم مختلف شده است.

خبرنگار مهر در گفتگو با چند شرکت خصوصی ارائه کننده خدمات اینترنت علت قطعی چندساعته اینترنت را جویا شد که مسئولان این شرکت ها، پارگی فیبر نوری منتقل کننده امواج را علت قطعی اینترنت در جنوبشرق استان تهران اعلام کردند.

تماس های مکرر شهروندان با شرکت های خصوصی ارائه کننده اینترنت

اگرچه برخی شرکت های خصوصی از ساعات اولیه صبح با تماس های مکرر شهروندان درباره زمان وصل مجدد اینترنت روبرو شدند اما با گذشت چندین ساعت از قطعی، همچنان بسیاری از مردم و موسسات جنوبشرق استان تهران با این معضل روبرو هستند.

برخی بادهای روز گذشته در جنوبشرق استان تهران را علت پارگی فیبر نوری عنوان کردند اما یک منبع آگاه در مخابرات که نخواست نامش فاش شود با اشاره به حفاری غیر مجاز توسط برخی افراد، این حفاری را عامل قطعی اینترنت در چند ساعت گذشته دانست.

حفاری های غیرمجاز عامل اصلی قطعی اینترنت در جنوبشرق استان تهران

وی با اشاره به این نکته که اینترنت مشترکانی که از بخش و شرکت های خصوصی خدمات دریافت کرده اند، قطع شده و زمان مشخصی هم برای وصل آن نمی توان بیان کرد اما مشترکانی که از شرکت مخابرات، خدمات دریافت کرده اند می توانند به اینترنت وصل شوند.

گزارش از سطح شهرستانهای ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت حکایت از نارضایتی مردم از طولانی شدن قطعی اینترنت در امروز دارد به طوری که برخی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشتند که طی روزهای گذشته نیز سرعت اینترنت در جنوبشرق استان تهران بسیار پایین بوده است

زمان وصل اینترنت مشخص نیست

ادارات دولتی،موسسات، برخی بانک ها و نیز شرکت های خصوصی نیز امروز با مشکلات متعددی مواجه شدند به طوری که صف های طولانی بانک ها و ادارات به دلیل اختلال در اینترنت نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

 

 

یک نظر

  1. این اینترنت هم مصیبتی شده برامون!
    هم گرونه هم بی کیفیت!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.