خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید داود محمدی

وصیت نامه شهید داود محمدی

قرآن

 

 

وصیت نامه شهید داود محمدی

 

تاریخ شهادت: ۳/۳/۱۳۶۰
درود و سلام فراوان به بزرگ منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی.

ای خدای بزرگ سپاس می گویم از آنکه نور عشقت را در قلب من تاباندی و این قلب سرد و خاموش مرا با نور عشقت فروزان و روشن گرداندی و قلب پر تلاطم مرا با یادت آرامش بخشیدی.

اکنون که افتخار دارم در این جشن و مهمانی عظیم که سفره برکت خداست شرکت کنم بسیار خرسندم که توانسته ام به ندای هل من ناصراً ینصرنی حسین زمان خمینی بت شکن لبیک گفته و لیاقت شهادت را پیدا کنم. مادرم ای ستاره شبم ای شهادت هدیه ای است الهی که از جانب خداوند تبارک و تعالی برای کسانی که لایق هستند می رسد. پدرم درود بر توکه همچون ابراهیم فرزند خود را به فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی.
پدر و مادر مهربانم اگر خداوند بزرگ شهادت نصیبم کرد و مرا به میهمانی خود دعوت کرد به هیچ وجه برای من گریه نکنید و برای فرزندان عزیز حسین گریه کنید که بعد از مرگ پدر کسی از مردان بنی هاشم برای نگهداری ایشان باقی نمانده بود.
مادر عزیزم اگر فرزند من که هم اکنون در راه راست دختر بود نامش را زینب بگذارید و زینب وار تربیتش کنید و اگر پسر بود اسمش را هادی بگذارید و مانند امام هادی بردبار و شکیبا تحویل جامعه دهید تا اینکه بعد از من بتواند رهرو راه من باشد چون ما با خدای خویش پیمان بسته ایم که تا سر حد امکان دفاع کنیم و امام عزیزمان را تنها نگذاریم و از شما خانواده محترم و مهربان تقاضا دارم از من راضی باشید و حلالم کنید. به امید پیروزی انقلاب و فتح کربلا.
خدا نگهدار ۲۷/۲/۶۲ داود محمدی

وصیت نامه شهید داود محمدی

درود بر امام امت و سلام بر شهیدان
اکنون که این وصیت را برای شما می نویسم روی تخت بیمارستان اهواز هستم و خمپاره خورده هیچ ناراحت نیستم و به عهد خود وفا کردم امیدوارم که مادر به قول خودت وفا کنی و ناراحت نباشی و بابا را هم ناراحت نکنی . بابا جان مادرم را به شما و شما را به امام زمان (عج) می سپارم مادر جان هر قطره نفتی که مصرف می کنید خون یک جوان از مملکت خودمان است مادر عزیز با کمال معذرت ذکر می کنم اگر فرزندم پسر به دنیا آمد اسمش را بابام هادی بگذارد و آن را طوری تربیت کنید که راه حسین (ع) را دنبال کند. برادر جان ، جان تو و جان بابا و مامان و همینطور خواهرانمان و درست را ادامه بده و هر چه می توانی به این کشور و به این اسلام و انقلاب خدمت کن

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.