خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اجرای طرح ورامین‌گردی رئیس و اعضای شورای شهر ورامین!

اجرای طرح ورامین‌گردی رئیس و اعضای شورای شهر ورامین!

سیدمحسن رضایی، رئیس شورای شهر ورامین از اجرای طرح جدید شورای اسلامی شهر برای بازدید از محله‌ها و مناطق در ورامین به همراه شهردار و سایر اعضای دیگر این شورا خبر داد.

 «ورامین‌گردی» برنامه‌ای است به قصد آشنایی با چهره پنهان شهر که از این هفته (چهارشنبه‌ها) به اتفاق رئیس و اعضای شورای شهر آغاز می‌شود.

 این برنامه صرف یک ورامین‌گردی مدیریتی و اداری نبوده و کسانی که در این برنامه رئیس شورای اسلامی شهر را همراهی می‌کنند، به یقین نگاهشان به شهر ورامین تغییر کرده و از کالبد شهر به سوی جان و روح شهر گرایش پیدا خواهد کرد.

رضایی عنوان کرد: در این طرح مهم‌تر از بناها و کالبد شهر، آدم‌ها، روابطشان، سنت‌ها، آیین‌ها و سازمان اجتماعی حاکم بر شهر است که همه چیز را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 وی ادامه داد: با چنین نگاهی در هر ورامین‌گردی چهره ناشناخته‌ای از شهر رخ می‌نماید و ما با ورامین تازه‌ای رو‌به‌رو می‌شویم که برای ما ورامین‌نشینان نیز پر از شگفتی است، زیرا ما هم به کالبد شهر و مسائل و مشکلاتش عادت کرده‌ایم.

 رئیس شورای اسلامی شهر ورامین یکی دیگر از مزایای این طرح را روزآمد شدن اطلاعات اعضای شورا از وضعیت موجود در محله‌ها عنوان کرد و افزود: هدف اصلی و مهم بازدیدهای محله به محله در شهر ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان و رفع مشکلات موجود در منطقه است.

گفتنی است، این بازدید از این هفته از ساعت ۹ و نیم صبح روز چهارشنبه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین برگزار می‌شود.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.