خانه » اخبار و رویدادها » پخش زنده دیدار متین ورامین و سایپا البرز از شبکه ورزش

پخش زنده دیدار متین ورامین و سایپا البرز از شبکه ورزش

matin-aloominiyoom-93-08-21-www-varamincity-com-(35)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفته پنجم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جام باشگاه های کشور درحالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای مهم، تیم متین ورامین پس از دو شکست متوالی به مصاف سایپای البرز می رود.

تیم متین ورامین در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال با انجام بازی های درخشان و زیبا، علاوه بر به دست آوردن محبوبیت نزد هواداران این رشته ورزشی، توانست در دومین فصل حضور خود در بالاترین عرصه والیبال کشور به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

تیم متین ورامین که در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال، لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می کشد در فصل نقل و انتقالات با توجه به استراتژی جدید باشگاه، نتوانست بازیکنان مطرح و ملی پوش فصل قبل خود نظیر معروف، موسوی و محمودی را حفظ کند.

در طرف مقابل حضور مردانی نظیر امیر غفور، حمزه زرینی، مهدی بازارگرد که از جمله بازیکنان برجسته والیبال کشور محسوب می شوند و سپردن سکان هدایت متین به بهروز عطائی سرمربی موفق سال های گذشته والیبال کشور، سبب شد تا بار دیگر امید در دل هواداران متین برای کسب موفقیت های جدید ایجاد گردد.

کسب مقام قهرمانی و بالارفتن توقعات از تیم متین اگرچه یک نکته مثبت برای والیبال شهرستان ورامین به حساب می آید اما موجب ایجاد استرس در میان بازیکنان جدید تیم شده است، موضوعی که سرمربی تیم متین ورامین نیز آن را یکی از عوامل عدم نتیجه گیری این تیم در دوبازی گذشته می داند.

بهروز عطائی پس از شکست متین در مقابل وزارت دفاع در خانه در جمع خبرنگاران تأکید کرد که یدک کشیدن نام مدافع قهرمانی خود به تنهایی بار سنگینی را بر روی دوش تیم می گذارد زیرا تیم ما برای قهرمانی در رقابت های امسال بسته نشده و هدف اولیه ما حضور در مرحله چهار تیم برتر لیگ است

سرمربی متین با اشاره به این موضوع که این تیم هنوز به آمادگی کامل دست پیدا نکرده است افزود: تیم متین به لحاظ فنی هنوز به کیفیت و شرایط ایده آل خود نرسیده و مهمترین مشکل ما به مسائل روحی روانی و داشتن توقعات بالا از تیم باز می گردد.

تیم متین ورامین رقابت های لیگ برتر والیبال را بسیار خوب آغاز کرد و مقابل دو تیم مهرپارس شیراز و آلمینیوم المهدی بندرعباس به برتری رسید و توانست امتیازهای کامل این دو دیدار را کسب کند اما در دو بازی بعدی مقابل شهرداری ارومیه و وزارت دفاع شکست خورد و حتی نتوانست یک ست را از حریفان خود کسب کند.

نمایش ضعیف متین ورامین در دو بازی گذشته، خصوصا مسابقه با وزارت دفاع، سبب شد تا هواداران نسبت به آینده این تیم نگران شوند به همین خاطر بازیکنان متین تلاش دارند تا در بازی این هفته مقابل سایپا با برتری مقابل حریف نامدار خود، بار دیگر آرامش را به هواداران پرشور ورامینی بازگرداند.

تیم سایپای البرز نیز این روزها حال خوشی را ندارد و از سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال، تنها دو  امتیاز کسب کرده و این شانس متین را برای رسیدن به برتری در این دیدار افزایش می دهد.

سکان هدایت تیم سایپا بر عهده فرشاد سعیدی، ‌ مربی سال گذشته تیم والیبال بزرگسالان سایپا البرز که چندین دوره مربیگری تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور را در کارنامه دارد و یکی از ملی پوشان اسبق ایران محسوب می شود، است.

مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس مسابقه خواهد داد.

این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش از ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.