خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » شورای شهر ورامین هیأت رئیسه جدید خود را شناخت!

شورای شهر ورامین هیأت رئیسه جدید خود را شناخت!

shora

پس از ۱۰ روز کش و قوس در برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی و با برگزاری انتخابات داخلی، اعضاء جدید هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، همزمان با آغاز دومین سال فعالیت شوراهای اسلامی ، انتخابات هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر ورامین روز یازدهم شهریور ماه سال جاری با حضور ۱۲ نفر از ۱۳ عضو شورای اسلامی این شهر برگزار شد که طی آن جعفر اردستانی با شش رأی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد در صورتی که طبق قانون و با توجه به این که شورای ورامین ۱۳ عضو دارد می باید رئیس با حداقل ۷ رأی اعضا انتخاب شود.

عدم اخذ اکثریت مطلق آراء از سوی جعفر اردستانی باعث گردید تا انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ورامین از سوی فرمانداری باطل اعلام شده و زمان دیگری برای این امر در نظر گرفته شود که این انتخابات امروز سه شنبه در محل شورای اسلامی برگزار گردید که طی آن محسن رضایی با ۸ رأی موافق به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شد.

همچنین در این انتخابات ، جعفر اردستانی به عنوان نایب رئیس و رضا مهمان نواز و شقایق میرزایی به عنوان منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شدند .

فارس: در دوره جدید نمایندگان شورا را در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ (محسن عابدلو، غلامرضا مهمان‌نواز)، ناظر در معاملات و آرامستانها (محمد وصالپور)، ماده ۱۱ و ۱۲، سازمان نظام وظیفه (محمد شیرکوند)، ماده ۷۷ و سازمان پسماند (شقایق میرزایی)، بند ۲۰ ماده ۵۵ و اتوبوسرانی (علیخانی)، قطع اشجار و آموزش و پرورش و تاکسیرانی (جعفر اردستانی)، آتش‌نشانی (محسن عابدلو)، حمل و نقل فرمانداری (غلامرضا مهمان‌نواز) و در دانشگاه علمی ـ کاربردی (علیخانی، محمد شیرکوند و جعفر اردستانی) تشکیل می‌دهند.

گفتنی است در دوره جدید اعضای کمیسیون فرهنگی متشکل از (علیخانی، سیدمحسن رضایی، زهرا هداوندمیرزایی، سیدرضا احمدی و جعفر اردستانی)، کمیسیون عمران (محمد شیرکوند، محمد وصالپور، غلامرضا مهمان‌نواز، شقایق میرزایی و محمدحسن فرجی) و کمیسیون حقوقی (محسن عابدلو، غلامرضا مهمان‌نواز، علیخانی، جعفر اردستانی و سیدرضا احمدی) انتخاب شدند.

یک نظر

  1. عکس ماله ورامین پرس هست خبر ماله ایرنا و سایت شما هم منتشر کننده !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.