خانه » اخبار و رویدادها » اختصاص بودجه ۹ میلیارد تومانی دولت به نماینده ورامین جهت کمک به حوزه انتخابیه

اختصاص بودجه ۹ میلیارد تومانی دولت به نماینده ورامین جهت کمک به حوزه انتخابیه

naghavi-varamincity

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ سیدحسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهر جوادآبادورامین که در محل بخشداری این شهر برگزار شد گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با شرایط بسیار دشواری در عرصه بین المللی مواجه است و گذر از بحران های موجود نیاز به تدبیر و همدلی مردم و مسوولین دارد .

وی افزود : امروز شاهدیم که آمریکا با وجود توافقات صورت داده با ایران ، به عهد و پیمان خود عمل نمی کند و با وجود این که بعد از توافق ژنو اعلام شد که هیچ یک از اعضای ۱+۵ پس از توافق ، حق اعمال تحریم جدید علیه ایران را ندارد ولی باز شاهدیم که آمریکایی ها باز تحریم های جدیدی را به ملت ایران تحریم کردند.

وی اظهار داشت :مقام معظم رهبری این عهد شکنی را پیش بینی و اعلام کرده بودند که آمریکا دولتی خود برتر بین و عهد شکن است و مسوولین می باید با این دید وارد عرصه مذاکرات شوند.

وی افزود: جهانیان دیدند کشورهایی که برای ایران خط و نشان می کشیدند که باید به تعهدات خود پایبند باشند خود عهد شکنی کرده و تعهدات را زیر پا گذاشتند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک وپیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : رفتارهای عهد شکنانه آمریکا با پاسخ قاطع رئیس جمهور ایران اسلامی همراه شد و این امر ثابت کرد که آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد است و مشخص نیست که پس از حصول توافق نهایی این کشور بار دیگر بر تعهدات خود پایبند خواهند ماند.

نقوی حسینی گفت : دیپلماسی سیاسی همانند جنگ است و همه وظیفه دارند تا رزمندگان این عرصه را تا حصول نتیجه کامل یاری رسانند.

وی با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در جهت رفع مشکلات موجود در کشور گفت : دولت در بودجه سال ۹۳ ردیف بودجه جدیدی را باز کرده که طی آن مبالغی در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانند با در نظر گرفتن اولویت ، به مناطق مختلف حوزه انتخابیه کمک هایی را ارائه نمایند.

وی تصریح کرد:اعتبار در نظر گرفته شده از محل این ردیف برای شهرستان ورامین ۹۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ ، ۶۰ میلیارد ریال به بخش جواد آباد اختصاص یافته که یقینا این اعتبار می تواند بخشی از مشکلات این بخش را برطرف نماید .

وی بیان داشت : همدلی و اتحاد مسوولین شهرستان ورامین در کشور مثال زدنی است و این همدلی و اتحاد می تواند با بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود ،مشکلات شهرستان را برطرف نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.