خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اهدای ۱۲ میلیون تومان به زوج های بی بضاعت توسط جمعی از فعالان اقتصادی ورامین

اهدای ۱۲ میلیون تومان به زوج های بی بضاعت توسط جمعی از فعالان اقتصادی ورامین

در سنتی حسنه از سوی جمعی از خیرین، فعالان صنعتی و اقتصادی با تهیه جهیزیه و اهدای آن به زوج های یتیم و بی بضاعت ورامینی، این جوانان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی، خیرین، فعالان صنعتی و اقتصادی و با هدف تحقق منویات رهبری برای گسترش فرهنگ ازدواج آسان و سیاست های افزایش جمعیت، جیهزیه و لوازم خانگی مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک به ارزش بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال به زوج های یتیم ورامینی اهدا شد.

رئیس اتحادیه صنعتکاران فلزی ورامین در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تاکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امروز رهبری در سخنرانی های متعدد خود تمام مسئولان، فعالان اقتصادی و فرهنگی را به گسترش ازدواج آسان و کمک به تحقق سیاست های افزایش جمعیت ترغیب می کنند که نشان دهنده اهمیت این مساله است.

ناصر بوربور افزود: متأسفانه طی سنوات گذشته برخی جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و نبود امکانات مادی، موفق به ازدواج نشده اند که این مسأله معضلات متعددی نظیر  اختلالات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پیری جمعیت کشور و… در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات پسندیده ای که در سراسر کشور و شهرستان ورامین رواج یافته و به یک سنت تبدیل شده است جمع آوری کمک هزینه تأمین جهیزیه برای زوج های یتیم و بی بضاعت است که به دلیل مشکلات مادی قادر به ازدواج نیستند، امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان اهدای بیش از ۱۲۰ میلیون ریال اقلام مورد نیاز زوج های جوان توسط جمعی از فعالان اقتصادی اجرایی شد.

این مسئول تأکید کرد: این برنامه در چند سال گذشته مورد توجه مسئولان و برخی از فعالان اقتصادی در سایر حوزه ها قرار گرفته که امید است به عنوان یک سنت حسنه بیش از پیش در جامعه گسترش یابد به طوریکه دیگر شاهد نباشیم که زوجی به خاطر عدم تمکن مالی از ازدواج باز بمانند.

گفتنی است؛ این مراسم به همت بسیج اصناف، پایگاه علی بن ابیطالب(ع) و اتحادیه صنعتگران فلزی شهرستان ورامین برگزار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.