خانه » اخبار و رویدادها » مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین مشخص شد

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین مشخص شد

13911201000589_PhotoA

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان تهران از تغییر مسیر راهیپمایی روز قدس در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی  با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین و نگرانی ملت های آزادی خواه جهان اظهار داشت: اوضاع غزه و فلسطین یکی از بحرانی ترین دوران خود را پشت سر می گذارد و رژیم اشغالگر قدس از زمین و هوا از هیچ جنایتی بر ضد مردم بی دفاع غزه دریغ نمی کند.

این مسئول افزود: رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته اوج وحشیگری مدرن را به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی به کودکان معلول و اماکن مقدس مسلمانان هم رحم نمی کند.

وی ادامه داد: کشته و زخمی شدن صدها نفر از مردم بی دفاع غزه طی چند روز اخیر، قلب هر انسانی را به درد آورده و تمانم ملت های آزادی خواه جهان خواستار محکومیت جنایات اسرائیل غاصب توسط مجامع بین المللی شدند.

سکوت برخی کشورهای مرتجع عرب در قبال کشتار مردم غزه تأسف آور است

محمودی اضافه کرد: آنچه در این میان باعث تأسف و ناراحتی بوده، سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای مرتجع عرب در قبال کشتار مردم غزه است و این نشان می دهد که اهداف برخی حکام عرب با منافع اسرائیل گره خورده است.

این مسئول گفت: حوادث چند روز اخیر با هدف سست کردن ایستادگی ملت فلسطین در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل طراحی شد اما مشاهده می کنیم که جبهه مقاومت اسلامی فلسطین چگونه با هدف قرار دادن سرزمین های اشغالی، تمام معادلات سرویس های جاسوسی این رژیم غاصب را بر هم زده است.

وی عنوان کرد: جنایات اسرائیل در غزه، اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس را دو چندان کرده و در حقیقت اکنون ملت فلسطین منتظر هستند تا ببینند که ملت های اسلامی چه واکنشی در برابر رژیم اشغالگر قدس از خود نشان خواهد داد.

راهپیمایی روز جهانی قدس اسرائیل را دچار وحشت و ترس خواهد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: بطور قطع برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، اسرائیل را دچار وحشت و ترس خواهد کرد و ملت فلسطین را مصمم تر از گذشته برای مبارزه با این غده سرطانی تشویق می کند.

وی خبر داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان در سه نقطه خیر آباد، جواد آباد و شهر ورامین به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار و هماهنگی های لازم برای برگزاری یک مراسم پرشور صورت گرفته است.

محمودی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ روز جمعه سوم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در ورامین برگزار و مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع این شهرستان در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: با تصویب ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس ورامین، راهپیمایی روز قدس از میدان امام حسین(ع) ورامین آغاز و مردم با طی کردن خیابان شهدا، میدان امام خمینی(ره)، خیابان مسجد جامع در مسجد جامع این شهرستان تجمع خواهند کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.