خانه » اخبار و رویدادها » عضو هیئت رئیسه مجلس؛ سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین

عضو هیئت رئیسه مجلس؛ سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین

bazrpash

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان تهران گفت: مهرداد بذرپاش عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهار داشت: ابتکار تاریخی امام امت در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همواره تحسین تحلیلگران و سیاستمداران جهان را برانگیخته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام استان تهران افزود: دانشمندان و شخصیت های سیاسی جهان این ابتکار امام راحل را به عنوان یکی از نقاط عطف انتفاضه مردم فلسطین تلقی و راهپیمایی روز جهانی قدس را خنثی کننده بسیاری از توطئه های رژیم صهیونیستی تحلیل می کنند.

وی ادامه داد: اگر راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت امت های اسلامی در سراسر جهان از آرمان مردم مظلوم فلسطین که همان آزادی بیت المقدس است، نبود تاکنون اسراییل ایستادگی مردم فلسطین را شکسته و اجازه خودنمایی مسلمانان در سرزمین های اشغالی را نمی داد.

راهپیمایی روز قدس باعث وحشت و یأس رژیم اسراییل می شود

محمودی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس باعث وحشت و یأس رژیم اسراییل می شود و این پیام را فلسطینیان می رساند که ملت های آزاده جهان همواره در کنار قدس قرار داشته و اجازه نمی دهند که به قبله اول مسلمانان خدشه ای وارد شود.

این مسئول با اشاره به فلسفه نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: شاید امام راحل می خواست این پیام را به جهان ارسال کنند که ملت های مسلمان حتی با زبان روزه و با سختی ها و مشقات فراوان، هیچگاه آرمان فلسطین را فراموش نکرده و در همه شرائط در کنار انتفاضه قدس قرار دارند.

وی بیان داشت: امسال نیز ستاد برگزاری روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران شکل گرفته است و با حضور مسئولان شهرستان های استان، برنامه های ویژه جهت حمایت از انتفاضه مردم فلسطین تدارک دیده شده است.

محمودی گفت: تلاش شده است که در برنامه های امسال و با توجه به شرائط کنونی منطقه و برافروخته شدن آتش فتنه در عراق، سوریه، افغانستان و برخی کشورهای اسلامی، ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

این مسئول تأکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ورامین، مهندس مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خواهند بود که با حضور در مسجد جامع این شهرستان در جمع راهپیمایان ورامینی سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: سایر شهرستانهای استان تهران نیز در حال رایزنی برای دعوت از سخنرانان مطرح هستند که در آینده مسیر و اسامی سخنرانان راهپیمایی روز قدس اطلاع رسانی خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.