خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ورامین برگزیده مبارزه با دخانیات شد

ورامین برگزیده مبارزه با دخانیات شد

sigar

همایش روز جهانی بدون دخانیات وزارت بهداشت و آموزش پزشکی عصر امروز برگزار شد.

شهرستان ورامین در همایش جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات به‌عنوان جمعیت برگزیده مبارزه با دخانیات انتخاب شد و با اهداء لوح تقدیر همایش از آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و عضو هیئت امناء جمعیت تقدیر شد.

مدیر عامل جمعیت مبارزه با دخانیات شرق استان تهران طی سخنانی در این همایش اظهار کرد: فعالیت‌هایی مانند آموزش نحوه برخورد با افراد سیگاری و بیان مسائل روان شناسی ترک سیگار، آموزش کودکان به‌عنوان سفیران مبارزه با دخانیات که طرحی مانند طرح همیار پلیس است و در هفت مرحله کودکان و نوجوانان را آموزش می‌دهند از اقدامات این جمعیت در شهرستان ورامین و شرق استان تهران است.

حمیدرضا شاهسون افزود: برگزاری کلاس‌های ترک سیگار، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای اعضای جمعیت و فراهم کردن امکانات تفریحی و ورزشی برای این اعضاء از دیگر اقدامات جمعیت مبارزه با دخانیات شهرستان ورامین است.

وی با تقدیر از حضور پر برکت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در هیئت امناء جمعیت مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین گفت: با وجود آیت‌الله محمودی انقلاب فرهنگی در زمینه ترک سیگار را در این شهرستان را شاهد هستیم.

مدیر عامل جمعیت مبارزه با دخانیات شرق استان تهران، افزایش مالیات بر مواد دخانی در جهت مهار اپیدمی این محصول زیان‌بار و ترویج زندگی عاری را از مطالبات مبارزه با دخانیات دانست.

این گزارش حاکی است، این مرکز اقدام به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تبلیغاتی با هدف ارتقا سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مضرات دخانیات می‌کند.

FARS

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.