خانه » اخبار و رویدادها » پنجشنبه/ برگزاری راهپیمایی ۱۵خرداد در ورامین با سخنرانی سعید جلیلی

پنجشنبه/ برگزاری راهپیمایی ۱۵خرداد در ورامین با سخنرانی سعید جلیلی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/15khordad/Rahpeymaei-15-khordad-92-www-varamincity-com-(12).jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام خمینی (ره) ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند و این امر موید اهمیت فزاینده قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ است.

رئیس ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین گفت: باید سعی کنیم این قیام الهی و مظلومانه بیش از پیش برای نسل جوان و کودکان تبیین شود چرا که بی‌شک ۱۵ خرداد یکی از مهمترین نقاط عطف نظام اسلامی است و همان‌طور که امام عظیم الشان فرمودند مبدا نهضت اسلامی قیام ۱۵ خرداد است.

شروع راهپیمایی ۱۰ صبح ۱۵ خرداد از میدان امام حسین (ع)

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور راهپیمایی قیام ۱۵ خرداد در ورامین به ریز برنامه‌های اجرایی این راهپیمایی پرداخت و افزود: این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه ۱۵ خرداد از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود.

ارتقاء رکورد طناب‌زنی کشور و جهان

وی افزود: در میدان امام حسین(ع) سعید اردستانی طناب‌زن خوب منطقه قبل از شروع راهپیمایی در میدان امام حسین(ع) سعی در ارتقاء رتبه طناب‌زنی کشور و جهان به یاد شهدای مظلوم ۱۵ خرداد می‌کند.

پرده‌خوانی ۱۵ خرداد توسط مرشد میرزا علی

رئیس ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد تصریح کرد: پرده‌خوانی و نقالی در ارتباط با قیام ۱۵ خرداد نیز با حضور مرشد مشهور کشوری میرزا علی در میدان امام حسین (ع) صورت خواهد پذیرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه راهپیمایان مسیر خیابان شهدا را طی خواهند کرد و از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) حرکت کرده و سپس در مسجد صاحب الزمان (عج) اجتماع می کنند.

سخنرانی دکتر سعید جلیلی

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در مسجد صاحب الزمان(عج) در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند، عنوان کرد: پس از راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی قیام ۱۵ خرداد نیز قرائت می‌شود.

تاکید بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی قیام ۱۵ خرداد

رئیس ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در پایان از مردم مومن و شهیدپرور ورامین خواست با حضور هرچه باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی قیام ۱۵ خرداد بار دیگر ایستادگی خود بر ادامه راه امام (ره) و شهدای مظلوم ۱۵ خرداد ۴۲ تاکید کنند.

یک نظر

  1. در سخنرانی شرگت نمی کنیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.