خانه » اخبار و رویدادها » تله فیلمی با موضوع قیام ۱۵ خرداد ورامین از شبکه یک پخش می شود

تله فیلمی با موضوع قیام ۱۵ خرداد ورامین از شبکه یک پخش می شود

یکی از عوامل تله فیلم میراث پدر گفت: تله فیلم میراث پدر با موضوع قیام ۱۵ خرداد با حضور بازیگران برجسته کشور در خرداد ماه جاری از شبکه یک سیما پخش می شود.

حمید اعجمی با اشاره به تلاش هنرمندان ورامینی برای معرفی قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به مردم کشور اظهار داشت: در سال های گذشته و با مساعدت مسئولان صدا و سیما مستندهای زیادی برای حماسه کفن پوشان ورامین و پیشوا ساخته شده است.

این هنرمند فعال ورامینی افزود: همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی کفن پوشان ورامین و پیشوا و با حمایت های صدا و سیما، تله فیلم میراث پدر با موضوع قیام ۱۵ خرداد با حضور بازیگران برجسته کشور نظیر سعید نیک پور در خرداد ماه جاری از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی عنوان کرد: امروز هنرمندان ورامینی دارای ظرفیت ها و پتانسیل بسیار بالایی هستند و در صورت حمایت مسئولان و با تجمیع این هنرمندان، می‌‌توان گام‌های ارزشمندی در عرصه تبلیغ دین با ابزار هنر انجام داد و شاهد دستاوردهای خوبی نیز در این عرصه شد.

اعجمی با اشاره به رسالت هنرمندان منطق ورامین برای معرفی قیام تاریخی ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام کفن پوشان ورامین و پیشوا و محمدآباد عرب ها یک حرکت عادی و گذرا نبود بلکه این قیام پیام ها و ارزش های زیادی را در خود جای داد و  شهادت هفت شهید این قیام خونین که طلیعه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، آنچنان تاثیرگذار شدکه هنوز یاد و خاطره آنها را پس از ۵۰ سال زنده نگاه داشته است اگرچه تعداد زیادی مفقودالاثر نیز در این قیام خونین بر جای ماند که تا امروز سرنوشت آنها معلوم نشده است.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.