خانه » اخبار و رویدادها » کتاب «حزب دیالمه»‌ اثر رحیم مخدومی در نمایشگاه کتاب رونمایی شد

کتاب «حزب دیالمه»‌ اثر رحیم مخدومی در نمایشگاه کتاب رونمایی شد

makhdumi

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، مراسم رونمایی از ۴ عنوان کتاب شهیدان شاخص ظهر امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت به همت نشر فاتحان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و نویسندگان این کتاب ها در سرای اهل قلم واقع در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

این کتاب ها درباره شخصیت شهیدان طیب حاج رضایی، عبدالحمید دیالمه ، امیر مهرداد و طاهره هاشمی هستند. اعظم حمزه ای، محمدی سرشت و مریم مقبلی ۳ تن از نویسندگان این کتاب ها بودند که در این برنامه به بیان سخنانی درباره کتاب ها پرداختند.

رحیم مخدومی نویسنده کتاب «حزب دیالمه» با محوریت شخصیت عبدالحمید دیالمه گفت: یک اتفاق باعث شد تا شخصیت شهید دیالمه از انزوا بیرون بیاید و آن هم تحقق پیشگویی اش درباره سران فتنه بود. تعبیر ما این است که خداوند برخی انسان ها و جملات را نگه می دارد تا روزی نقش خود را ایفا کنند. پیشگویی دیالمه که ۳۰ بود در گنجینه مانده بود، شباهت زیادی به شخصیت او دارد. فکر می کنم شخصیت دیالمه به عنوان یک ذخیره برای امروز ما باقی مانده بود.

وی افزود: دیالمه نماینده قشر دانشجو بود. امروز هم دانشجویان تشنه عدالت هستند و در به در دنبال سرانی می گردند که خودشان عدالت طلب باشند و پشت سر دانشجوها مخفی نشوند. یعنی دانشجویان امروز ما نیازمند دیالمه هستند. دیالمه ای که شعار می داد، بازداشت می شد، سیلی می خورد و تا پای شهادت در صحنه باقی ماند. اما بسیاری از انقلابی های دیروز، امروز محافظه کار شده اند و خجالت می کشند درباره اموالشان صحبت کنند. وقتی هم که انتخابات پیش می آید، پول های شبهه ناکی را که ذخیره کرده اند، خرج می کنند.

این نویسنده گفت: دیالمه، سالم ترین و مردمی ترین انتخابات را رقم می زند و به عنوان نماینده اصلح وارد مجلس می شود. او الگوی خوبی برای آن هایی است که می خواهند در مجلس، جا پای جای مدرس ها بگذارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.