خانه » اخبار و رویدادها » مادر شهیدان محمدرضا و علیرضا کریمی به فرزندان شهیدش پیوست + عکس

مادر شهیدان محمدرضا و علیرضا کریمی به فرزندان شهیدش پیوست + عکس

مادر شهیدان کریمی

مادر شهیدان کریمی

ˈعالیه تیرینگرˈ مادر سرداران شهید محمدرضا و علیرضا کریمی در شهرستان ورامین دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست .

 این مادر شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو تن از فرزندان خود را در راه اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و آنان را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم قرآن نمود ، پس از سال ها پرچمداری ادامه راه شهیدان، دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

حاجیه خانم عالیه تیرینگر همچون اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) علاوه بر افتخار مادری دو شهید، مدال افتخار خواهر شهید حسین تیرینگر را نیز بر گردن داشت .

قرار است پیکر این مادر شهید در میان مردم خداجوی و شهید پرور و مسوولین شهرستان ورامین تشییع و در کنار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای حسین رضا به خاک سپرده شود .

شهید محمدرضا کریمی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای حسین رضا به خاک سپرده شد.

همچنین سردار شهید علیرضا کریمی در هجدهم اسفندماه سال ۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش پس از ۱۵ سال به آغوش خانواده بازگشته و در کنار مزار برادر شهیدش به خاک سپرده شد .

 

shahid-mohammadreza-karimi---www-varamincity-com

shahid-alireza-karimi---www-varamincity-com

خبر به نقل از ایرنا

تصاویر از گروه روایتگران نور

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.