خانه » اخبار و رویدادها » اردوی معنوی راهیان نور برگزار شد

اردوی معنوی راهیان نور برگزار شد

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/rahiyan-noor/rahiyan-noor-92-93-www-varamincity-com-(49).jpg

 معاون فرهنگی- اجتماعی شهرداری ورامین گفت: همه ما مسئولین مدیون انقلاب و شهدا هستیم و باید شرایط را برای حضور حداکثری مشتاقان این دیار فراهم نماییم.

علی عباسی گفت: سفر زیارتی راهیان نور شهرداری ورامین با بدرقه سیدرضا طباطبائی معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری، سرهنگ مؤمنی‌فر فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام تاجیک امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء، حجت‌الاسلام علیخانی و جمعی از مسئولین اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده شهدا و ایثارگران صورت گرفت.

وی گفت: این سفر با رویکرد فرهنگی و معنوی مهندس علی حیدریان شهردار ورامین و ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و چهارم انقلاب با نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: در این سفر زائرین دیار نور از مناطق جنگی هویزه، دهلاویه، تنگه چزابه، کانال کمیل و حنظله، فکه، دشت آزادگان، طلائیه، شلمچه، فتح المبین و دوکوهه بازدید نمودند.

عباسی افزود: همچنین زائرین نور با حضور در معراج شهدا با آرمان‌های ۴۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که برای کشورمان عزت، سربلندی و استقلال را به ارمغان آورده‌اند تجدید بیعت نمودند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همه ما مسئولین مدیون انقلاب و شهدا هستیم و باید شرایط را برای حضور حداکثری مشتاقان این دیار فراهم نماییم چرا که سفر به این مناطق درس‌های بزرگی را برای‌مان به همراه خواهد داشت.

گزارش تصویری اردوی راهیان نور – اعزام از ورامین (۱)

گزارش تصویری اردوی راهیان نور – اعزام از ورامین (۲)

گزارش تصویری اردوی راهیان نور – اعزام از ورامین (۳)

فیلم روایتگری حاج محمد احمدیان در نهر خیّن / دوم فروردین ۹۳

این گزارش تکمیل خواهد شد ….

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/rahiyan-noor/rahiyan-noor-92-93-www-varamincity-com-(63).jpg

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.