علیرضا صفا دل

علیرضا صفا دل کارتئاتر خود را از سال ۱۳۷۶ در همایش نمایش شهرستان ورامین شروع کرد . در آن زمان با بازیگرانی چون  آقای غلامحسین بنی آدم از پیشکسوتان تئاتر شهرستان ورامین همبازی شد .  بازی در بازی به کارگردانی  نادر سعادت  را نقش آفرینی نمود . صفادل علاو بر بازیگری – در زمینه ی کارگردانی و نویسندگی نیز تجربه دارد .

با شرکت در کلاس های بازیگری –  فن بیان و بداهه پردازی در سال ۱۳۸۱  در دانشکده سوره  و یادگیری از اساتیدی چون آقایان علیرضا خمسه و چیلان  تاثیر اساسی در نوع بازی ایشان داشته است و در جدیدی به دنیای بازیگری به رویش باز شد .

او قدردان زحمات اساتیدش است و از آقایان  محمد یعقوبی –  محمد چرمشیر – رضا شیرمرز – عزت اله قمی  و….  یاد می کند .

نمایش هایی که ایشان نقش آفرینی کرده است :

بازی در بازی  به کارگردانی نادر سعادت ( سال ۱۳۷۶) –  خواستگاران مدرن به کارگردانی  محمد تاجیک ( ۱۳۷۸  ) – نقطه چین  به کارگردانی همت شعبانی(۱۳۸۰)   –   سوگ یاس کارگردان علی   رضا (سال ۱۳۸۲) –   رنجنامه ی خاتون پارسا  کارگردان علیرضا ترامشلو( سال ۱۳۸۴ )  سربداران ( در شهر سبزوار ۱۳۸۵ ) و جزیره ( در شهر مقدس مشهد۱۳۸۵) این قفس شکستنی است ( ۱۳۸۶ )   –   سوگ یاس  به کارگردانی حسین تاجیک ( سال  ۱۳۸۸)  –   خاطر دیگه خسته است به کارگردانی حسین تاجیک(سال ۱۳۸۹ )  – کپی برابر اسب  ( سال  ۱۳۹۰ )  –  علی رغم میل باطنی ( ۱۳۹۱ ) و …

منبع: هنرمندان ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.