خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین قهرمان لیگ والیبال نوجوانان شد

متین ورامین قهرمان لیگ والیبال نوجوانان شد

تیم والیبال متین ورامین عنوان قهرمانی مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در رده سنی نوجوانان را از آن خود کرد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال متین ورامین در مجموع مرحله نهایی این رقابت ها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد با کسب پنج پیروزی متوالی و ۱۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم های سایپا البرز و پیکان تهران نیز به ترتیب با ۱۲ و ۸ امتیاز در مکان های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند. سایپا چهار پیروزی به دست آورد و تنها در برابر متین مغلوب شد.
تیم های میزان مشهد (میزبان)، باریج اسانس کاشان و کاله مازندران نیز به ترتیب با ۶، ۳ و یک امتیاز رتبه های چهارم تا ششم مسابقات والیبال باشگاه های برتر نوجوانان را به دست آوردند.
امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه در پنجمین و آخرین روز این رقابت ها سه بازی برگزار شد که متین ورامین سه بر یک باریج اسانس کاشان را شکست داد.
تیم والیبال کاله مازندران سه بر یک مغلوب پیکان تهران شد و سایپا البرز سه بر یک میزان مشهد را از پیش رو برداشت.
کارشناسان حاضر در این رقابت ها همگی بر این باور بودند که سطح فنی این بازی ها از رده سنی جوانان بهتر بود و حتی استقبال مردم از بازی ها نیز فراتر از انتظار بود.
در بازی های تیم میزبان میانگین ۳۰۰ تماشاگر در هر بازی حضور داشتند که با هیجان خاصی تیم میزان را در سالن مهران مشهد تشویق می کردند. برای سایر بازی ها نیز میانگین ۶۰ تماشاگر حضور داشتند.

نوجوانان حاضر در مرحله نهایی این رقابت ها انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود داشتند و حتی تیم هایی که دیگر امید به کسب عنوان نداشتند، در روزهای پایانی مسابقات دست از تلاش برنداشتند.
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان که با حضور شش تیم برتر دور مقدماتی از روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در مشهد مقدس آغاز شده بود، عصر امروز سه شنبه با قهرمانی متین ورامین به پایان رسید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.