خانه » اخبار و رویدادها » جست وجوی جوان سقوط کرده در قنات ورامین پس از هشت روز ادامه دارد/استفاده از “سرچ کم” سپاه و ارتش

جست وجوی جوان سقوط کرده در قنات ورامین پس از هشت روز ادامه دارد/استفاده از “سرچ کم” سپاه و ارتش

81002809-5435700

 فرماندار شهرستان ورامین گفت: با گذشت هشت روز از وقوع حادثه سقوط جوان ورامینی در یکی از قنات روستای حسین آباد جواهری از توابع ورامین، کار جست وجوی نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه همچنان ادامه دارد .

محسن خوانساری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مستقر در محل حادثه گفت: نیروهای امدادی شهرستان ورامین از زمان اعلام وقوع حادثه در محل حاضر شده و عملیات ویژه امداد و نجات را آغاز کردند .

وی افزود : اجرای این عملیات در چند مرحله انجام شد که در مرحله نخست تلاش شد آب موجود در این قنات تخلیه شود که با توجه به حجم بسیار زیاد آب موجود در محل، این عملیات با موفقیت چندانی همراه نبود .

وی گفت : در مرحله دوم تلاش شد با بهره گیری از پنج نفرغواص حرفه ای و با تجهیز امکانات این عملیات دنبال شود که با توجه به وضعیت قنات و نیز وجود سفره های متعدد آب در این منطقه، غواصان نیز نتوانستند اثری از این فرد پیدا نمایند .

وی اظهار داشت : در این عملیات حتی آثار و یا وسایلی از فرد سقوط کرده در این قنات نیز یافت نشده است .

وی تصریح کرد: با دستور دادستان شهرستان ورامین مقرر شد تا با بهره گیری از دستگاه ˈ سرچ کم ˈ که در اختیار سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی است عملیات جست وجو در مناطقی که امکان حضور غواص وجود ندارد، ادامه یابد.

وی تأکید کرد: عملیات جست وجو تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.