خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای خرید زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای خرید زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

مهر : رئیس شورای شهر ورامین گفت: مشکل زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قطعا حل می شود.

محسن عابدلو با اشاره به آخرین وضعیت زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: دو جلسه فشرده در این رابطه برگزار و مقرر شد که مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف شورای شهر و شهراری ورامین برای خرید زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تخصیص یابد.

وی افزود: مسئولان شهرستان ورامین فرصت محدودی را برای تامین زمین فرماندهی شرق استان دارند، لذا جلسه فوق العاده ای برای حل مشکل زمین تشکیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: اکنون دو زمین در محدوده شهر ورامین و یک زمین در منطقه پیشوا برای احداث فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در نظر گرفته شده که پس از بررسی و مشورت های لازم، بهترین تصمیم گرفته خواهد شد.

عابدلو تأکید کرد: مردم ورامین مطمئن باشند که مسئولان شهرستان با جدیت موضوع زمین فرماندهی را تا حصول نتیجه پیگیری می کنند و قطعا مشکل زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران حل می شود.

گفتنی است چندی پیش سردار فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در نشست خبری هفته نیروی انتظامی و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در حال حاضر زمینی به مساحت ۱۶هکتار به مسئولان شهر معرفی و مالک زمین نیز همکاریهای لازم را در این خصوص در نظر داشته که مقرر  شد نیمی از هزینه را مرکز نیروی انتظامی استان تهران و مابه التفاوت آن را شهرستان تقبل کند که تاکنون این امر صورت نگرفته است و امید می رود هرچه سریعتر با مساعدت و همکاری مسئولان منطقه این مشکل برطرف شده تا همچنان شاهد حضور فرماندهی شرق در ورامین باشیم.

این سخنان شایعه انتقال فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به پیشوا را قوت بخشید اما سردار احمدی مقدم با سفر به ورامین یک فرصت یک ماهه را به مسئولان شهرستان ورامین برای تأمین زمین داد.

فرمانده انتظامی کشور در این سفر اظهار داشت: در زمینه واگذاری زمین فرماندهی تأخیر صورت گرفته و فرماندهی شرق استان تهران با امکانات شهرستانی در ورامین مستقر شد که با قول مسئولان امید می رود روند واگذاری زمین فرماندهی سرعت بیشتری پیدا کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.