خانه » اخبار و رویدادها » اعضای هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شدند

اعضای هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شدند

صبح امروز جلسه انتخابات هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین با حضور سرپرست فرمانداری ورامین و اعضای جدید شورای اسلامی در محل فرمانداری، برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری ورامین ضمن تشکر از خدمات اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر ورامین و تبریک به اعضای جدید گفت: امروز به فضل خدا اولین جلسه رسمی دوره چهارم شورای اسلامی ورامین به منظور تعیین هیات رئیسه به مدت یک سال انجام و فعالیت شورای چهارم از امروز آغاز خواهد شد.

وی افزود: ابتدا هیات رئیسه سنی که متشکل از مسن ترین عضو شورا که آقای مهمان نواز می باشد و دو منشی که کم سن ترین اعضا می باشند تشکیل می شود که این هیات رئیسه پس از قرائت سوگندنامه روند انتخاب رئیس، نائب رئیس، منشی و خزانه دار شورا را مدیریت خواهند کرد.

جلیلی اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات، اعضای شورا می بایست مدیریت شهری را در اولویت کار قرار داده و در اقل زمان ابقا و یا تغییر مدیریت شهرداری اعلام نمایند.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: مدیریت شهری باید به سمتی سوق داده شود که مردم و هر که وارد این شهر می شود احساس کنند شهر پویا و فعال است.

وی افزود: گام اول در خدمت رسانی به مردم قانون مداری است و نباید ثبات شهر به واسطه سلایق شخصی ملتهب شود.

در ادامه جلسه با قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورا ادامه داشت و روند انتخابات با ریاست غلامرضا مهمان نواز و با همراهی اکرم تاجیک و شقایق میرزایی به عنوان منشی  برگزار شد.

دراین جلسه محسن عابدلو با هفت رأی رئیس ، علی خانی با هفت رأی نایب رئیس ، محمد شیرکوند با هفت رأی منشی و شقایق میرزایی با هفت رأی به عنوان خزانه دار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین انتخاب شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.