خانه » اخبار و رویدادها » تذکرات امروز نقوی به رئیس جمهور و ۴ عضو دیگر دولت یازدهم

تذکرات امروز نقوی به رئیس جمهور و ۴ عضو دیگر دولت یازدهم

به گزارش ورامین سیتی به نقل از واحد مرکزی خبر، سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه از رئیس جمهور می خواهم برای معرفی هرچه زودتر وزیران سه وزارتخانه به ویژه وزارت آموزش و پرورش اقدام کند، گفت: با توجه اینکه در آستانه اول مهر هستیم لازم است که تکلیف وزارت آموزش و پرورش مشخص شود تا معلمان و دانش آموزان بتوانند با دلگرمی سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

وی در ادامه خطاب به نعمت زاده درباره رسیدگی به شهرک های صنعتی افزود: دولت برای شهرک های صنعتی سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده که باید به مدیریت آنها نیز رسیدگی کرد.

نقوی حسینی خطاب به وزیر نیرو درباره انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین گفت: دو فاز از این تصفیه خانه آماده افتتاح است، اما مسیر انتقال آن تعریف نشده و دشت‌های ورامین و پاکدشت در انتظار انتقال این آب هستند.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی درباره ساخت و احداث مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا گفت: پیمانکاران این طرح انتخاب و اعتبار تخصیص یافته است و تنها نیاز به مدیریت دارد.

نقوی حسینی در ادامه خطاب به نوبخت درباره تعیین تکلیف حقوق کارگران کارخانه آجرثبات بیان کرد: کارگران این کارخانه قرچک صاحب سهام کارخانه بوده و چند سال است که درگیر این موضوع هستند و دولت باید به مشکلات آنان رسیدگی کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.