خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه جدید خیرآباد ، شخصیتی فاضل، مجاهد، معتقد و استاد حوزه است

امام جمعه جدید خیرآباد ، شخصیتی فاضل، مجاهد، معتقد و استاد حوزه است

رئیس شورای سیاتگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به اقامه ۷۵۰ نماز جمعه در سطح کشور گفت: پایگاه های نماز جمعه در استان تهران به ۴۰ پایگاه می رسد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید صالح یاسینی در مراسم معرفی امام جمعه جدید خیرآباد در مصلای نماز جمعه این منطقه اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی، اقامه نمازجمعه است و این نمازجمعه، یادگار پیغمبر و اهل بیت است که در زمان امامان معصوم واجب می شود.

رییس شورای سیاتگذاری ائمه جمعه استان تهران افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز در ۷۵۰ شهر و شهرستان،نماز جمعه اقامه می شود و ۳۳ نمازجمعه نیز در سطح استان تهران دایر است که به زودی به ۴۰ نمازجمعه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امام جمعه جدید خیرآباد، شخصیتی فاضل، مجاهد، معتقد و استاد حوزه است که در سابقه خود افتخار اسارت ۵۷ روزه را در کشورهای افغانستان و پاکستان دارد.

رییس شورای سیاتگذاری ائمه جمعه استان تهران عنوان کرد: از مسئولین شهرستان، انتظار می رود تا زمینه ساخت یک مصلی را در منطقه خیرآباد فراهم کنند.

در پایان، حکم امامت جمعه جدید خیرآباد که به امضای حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاستگذاری کشور رسیده بود، توسط حجت الاسلام یاسینی قرائت و با اهدای لوح تقدیری از زحمات سه ساله حجت الاسلام محسن زاده قدردانی شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.