خانه » اخبار و رویدادها » آیین استقبال از امام جمعه جدید خیرآباد برگزار شد

آیین استقبال از امام جمعه جدید خیرآباد برگزار شد

آیین استقبال از امام جمعه جدید خیرآباد با حضور مسئولان استانی و محلی و مردم خیرآباد برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، آیین استقبال از حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه جدید خیرآباد، با حضور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری ورامین، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین، جمعی از مسئولان ادارات و مردم شهید پرور خیرآباد برگزار شد.

مردم خیرآباد از ساعت ۱۲ ظهر با حضور در میدان پوئینک، امام جمعه جدیدشان را به سوی پایگاه نماز جمعه بدرقه کردند.

تقدیم شاخه‌های گل توسط یکی از فرزندان شهید خیرآباد، به امام جمعه جدید این منطقه، از دیگر بخش‌های مراسم استقبال بود که انجام شد.

همچنین حجت الاسلام طاهری و هیئت همراه، با حضور در گلزار شهدای خیرآباد، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

بخشدار مرکزی ورامین با اشاره به معرفی امام جمعه جدید خیرآباد، بیان داشت: نماز جمعه و حضور پر شور مردم در این مکان، یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تریبون نماز جمعه، تریبون وحدت و انسجام بخشی، بین همه آحاد جامعه، گروه ها و جریان های مختلف سیاسی است.

سیدرضا طباطبایی گفت: امام جمعه، محور همه فعالیت‌های اعتقادی، فرهنگی، دینی، سیاسی و مذهبی در هر شهر و دیار است که امید می رود به حول و قوه الهی، این جانب و دیگر مسئولان، بتوانیم با هماهنگی کامل با امام جمعه محترم، در جهت خدمت بی‌منت به مردم شریف و ولایت مدار خیرآباد، گام برداریم.

گفتنی است طی حکمی، از سوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه سابق شهرستان مانه و سملقان (آشخانه)، به عنوان امام جمعه جدید خیرآباد ،منصوب و اولین نماز جمعه را در خیرآباد ورامین اقامه کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.