خانه » اخبار و رویدادها » آرزوی سلامتی برای مدیر اسوه نیوز و خبرنگار مهر در جنوب شرق استان تهران

آرزوی سلامتی برای مدیر اسوه نیوز و خبرنگار مهر در جنوب شرق استان تهران

با خبر شدیم محمد رضا حیدری مدیر سایت خبری اسوه نیوز و خبرنگار مهر در جنوب شرق استان تهران چند روزی است مریض احوال هستند . ورامین سیتی برای ایشان از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی می نماید و توفیقات روزافزون وی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستاریم .

 

۱۱ نظر

  1. میگیم شهر آروم، نگو حیدری بیمار خدا شفا بده

  2. امیدوار هستم مدیر اسوه نیوز زودتر خوب بشه و شهر یک تکان خبری بخورد

  3. خدا شفاش بده جاش توی مسجد خالیه

  4. خداییش اسوه نیوز تنها سایت فعال شهره و با بیماری حیدری شهر خوابیدهانگار

  5. باسلام. می شه دقیقا بگید حیدری چی شده؟
    اسوه نیوز برای همین بالا نمی آید؟

    • با سلام
      دقیقا اطلاع نداریم ولی در حال بهبودی کامل هستند.
      از بالا نیامدن اسوه نیوز هم اطلاع نداریم ولی گمان نمی کنیم به خاطر غیبت ایشان باشد چون ایشان مدیر سایت هستند و عزیز دیگری سایت را به روز می کند .
      احتمالا بالا نیامدن آن به دلیل مشکلات فنی ، تغییر قالب و … باشد نه عدم حضور ایشان.

  6. امیدوار هستیم که هرچه زودتر آقای حیدری رو پا بشه و به عرصه خبر برگرده. از شما هم که اطلاع رسانی کردید ممنون هستیم.

  7. با سلام.بالاخره ما نفهمیدیم ورامین سیتی با اسوه نیوز تو یه جبهه ان یا نه.خلاصه من دو تاسایت رو مطالعه می کنم می بینم بعضی وقتها با هم بگو مگو دارید.که این خوب نیست؟در ضمن آقای حیدری هرو هم خدا شفا عنایت کنه که زودتر سایت صریح و فعالش که با خودش مریض شده دوباره سرپا بشه.راستی آقای حیدری چه اش شده؟

    • سلام بر شما
      قطعا در یک جبهه هستیم و آن هم جبهه انقلاب اسلامی است . حداقل این است که مدعی حمایت از این جبهه هستیم و اگر گاهی اوقات اشکالی مشاهده می شود قطعا ضعف از ما و ایمان مان است نه از آن جبهه .((البته این نظر ماست و می توانید این سوال را از آن ها نیز بنمایید )).
      همچنین طبیعی است که در مواردی اختلاف نظر و سلیقه داشته باشیم و این باعث رشد بیشتر و اشتباه کمتر می شود . ضمنا در مورد بگومگویی که فرمودید موردی را به خاطر نمی آوریم ؛ حداقل از طرف ورامین سیتی . اگر مصداقی دارید توضیح دهید تا پاسخ دهیم .

  8. با سلام : خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر شفا پیدا کنه و برگرده به عرصه خبر تا دوباره شاهد خبرهای داغ و جذابش باشیم

  9. آب و هوای پست جدید بهش نساخته . ولی مطمئن هستم بر اساس شایستگی بهش پست دادن . اخه دیگه تو کشور ادم متخصص نبود مجبور شدن. ان شا الله خوب بشه ولی درگیر سیستم فاسدی شده.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.